شنبه 23 بهمن 1400
تئو هرناندز تا ۲۰۲۶ با میلان تمدید کرد

تئو هرناندز تا ۲۰۲۶ با میلان تمدید کرد
تئو هرناندز، مدافع چپ میلان، قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه تا سال 2026 تمدید کرد.

هرناندز یکی از مهم‌ترین بازیکنان میلان در سال‌های اخیر بوده و نقش مهمی را در تیم استفانو پیولی ایفا کرده است.

این مدافع 24 ساله توانسته عملکرد درخشانی را از نظر دفاعی و هجومی برای میلان ارائه کند و خبر تمدید قرارداد او می‌تواند برای هواداران میلان خبر بسیار خوبی باشد.

پیش از این گفته می‌شد که باشگاه‌های اروپایی بسیاری در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما تمدید قرارداد او شایعات پیرامون جدایی‌اش از میلان را کمرنگ می‌کند.

باشگاه میلان دقایقی پیش اعلام کرد که قرارداد هرناندز تا 30 ژوئن 2026 تمدید شده است و به این ترتیب او یکی از بازیکنان اصلی این تیم در سال‌های پیش رو خواهد بود

.

تئو هرناندز پیش از این بارها اعلام کرده بود که همکاری با پائولو مالدینی که به گفته او یکی از بهترین و خاص‌ترین مدافعان کناری تاریخ فوتبال بوده برایش اهمیت و ارزش بسیاری دارد.

گفته می‌شود که این بازیکن در قرارداد جدیدش سالانه چهار میلیون یورو دستمزد دارد و بند پاداش 500 هزار یورویی نیز در قرارداد او گنجانده شده است. به این ترتیب او یکی از بازیکنانی است که دستمزدش افزایش پیدا کرده است.

هرناندز در سال 2019 از رئال مادرید جدا شده و به میلان پیوست. او این فصل در 27 بازی برای روسونری به میدان رفته و مجموعا 2293 دقیقه در میدان حضور داشته است. او تا به حال چهار گل برای این تیم زده و هشت پاس گل نیز ارسال کرده است

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone