یکشنبه 24 بهمن 1400
اساسنامه فدراسیون همچنان در انتظار تایید مجلس

اساسنامه فدراسیون همچنان در انتظار تایید مجلس
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد که همچنان در انتظار تایید بند یک اساسنامه از سوی مجلس هستند.

در شرایطی که چندی پیش خبر مربوط به تایید بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال (نهاد خصوصی غیر دولتی) و اعلام آن به فیفا منتشر شده بود و با تبریک فدراسیون جهانی همراه شده بود، اکنون کامرانی فر بار دیگر از مجلس خواسته تا همکاری لازم جهت تایید اساسنامه و این بند مهم آن صورت پذیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در بخش ابتدایی صحبت هایش با اشاره به درخواست هیات رییسه برای برگزاری مجمع و بحث هایی که درباره عزل عزیزی خادم وجود دارد، گفت: چند نفر از اعضای محترم هیات رییسه تقاضای تشکیل جلسه را دادند. با دستور جلسه عزل و انتخاب سرپرست. طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال یک سوم اعضای هیات رییسه می توانند تقاضای جلسه را بدهند و دستور جلسه در خصوص این موضوع بلافاصله به دست من رسید. ما هم باید طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال که باید حداقل هفت روز زمان داشته باشیم برای اعلام جلسه، این کار را بلافاصله انجام دادیم و پنج شنبه هفته آینده این جلسه را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اعضای محترم هیات رییسه سوالات و ابهاماتی دارند و این حق آنهاست تا در نهایت درباره صورت جلسه رای گیری شود.

کامرانی فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال نامه تبریک فیفا و محرومیت گوینده خبر گفت: یک سری اتفاقاتی افتاده بود. فدراسیون فوتبال باید درباره عملکردش و بحث اساسنامه به فیفا گزارش می داد و این نامه به فیفا ارسال شد. فیفا هم بعد از ابلاغ تایید اساسنامه به فدراسیون فوتبال تبریک گفت و از فدراسیون خواست تا نسبت به اطلاعات مربوط به این موضوع را ارسال کند. همچنان نیاز داریم در این بخش (بند یک اساسنامه) دولت و مجلس شورای اسلامی، اساسنامه فدراسیون را تایید کرده و اطلاع مناسبی را به فیفا اعلام کنیم. ما همچنان وظیفه داریم نسبت به یک سری ابهامات اساسنامه پیگیری لازم را صورت دهیم و به فیفا اعلام کنیم.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone