یکشنبه 24 بهمن 1400
شهرخودرو 1- مس رفسنجان 3

شهرخودرو 1- مس رفسنجان 3
شاگردان ربیعی موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل شهرخودرو شدند.

تیم فوتبال مس رفسنجان که موفق شده بود با قرار گرفتن در رده چهارم جدول به استقبال تعطیلات لیگ برتر برود، امروز در یکی از دو دیدار آغازین هفته هفدهم در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف شهرخودرو رفت و در دیداری که نمایشِ برتری نسبت به حریف خود داشت، توانست به یک پیروزی پُر گل دست پیدا کند تا جایگاهش در رده چهارم را حفظ کرده و در قامت یک مدعی ظاهر شود.

مس رفسنجان که فعالیت زیادی در نقل و انتقالات زمستانی نداشت، در مسابقه امروز با درخشش محسن آذرباد که دو پاس گل داد، با گل‌های گادوین منشا، سید‌مهدی حسینی و مجید نصیری در مقابل تک‌گل رحمان جعفری توانست به پیروزی 3 بر یک مقابل شهرخودرو مشهد برسد و البته خوش‌شانس هم بود که در لحظات پایانی گل‌های بیشتری دریافت نکرد.

هفته هفدهم لیگ برتر؛ شنبه: 1400/11/23 ؛ ساعت: 15
استادیوم: ثامن الائمه مشهد/ بدون تماشاگر
داور: امیرسامان سلطانی/ کمک‌ها: فرزاد بهرامی و امید افخمی؛ داور چهارم: احمد محمدی/ ناظر داوری: محمدرضا فلاح.

شهرخودرو مشهد

میلاد فراهانی
سید احسان حسینی
مجتبی بیژن
محمدرضا فلاحیان
علی طاهران
مسعود کاظمین
محسن ربیع‌خواه
معراج پورتقی
امیر جعفری
امیرحسین نعمتی
رحمان جعفری

سرمربی: داوود سیدعباسی

مس رفسنجان

داوود نوشی‌صوفیانی
شاهین توکلی
مجید نصیری
عقیل کعبی
فرشاد محمدی‌مهر
مهدی ترکمان
مهرداد رضایی
سید مهدی حسینی
محسن آذرباد
فراز امامعلی
گادوین منشا

سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل‌ها

شهرخودرو صفر- مس رفسنجان 1 (دقیقه 21: گاودین منشا): پاس رو به جلوی فرشاد محمدی‌مهر و ارسال دقیق محسن آذرباد از جناح راست زمین و نزدیکی محوطه کرنر به مقابل دروازه شهرخودرو را گادوین منشا بالاتر از مدافعان با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

شهرخودرو صفر- مس رفسنجان 2 (دقیقه 58: سید مهدی حسینی): هافبک ریزنقش مس رفسنجان با سرعت بالا از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه شهرخودرو پیش رفت که شوت تماشایی او با عبور از بالای سر میلاد فراهانی وارد دروازه شد تا یک گل زیبا زده شود.

شهرخودرو صفر- مس رفسنجان 3 (دقیقه 67: مجید نصیری): سانتر زیبای محسن آذرباد از کرنر سمت چپ زمین به محوطه 6 قدم شهرخودرو را مجید نصیری با ضربه سر زد تا گل سوم مس به ثمر برسد.

شهرخودرو 1- مس رفسنجان 3 (دقیقه 86: رحمان جعفری): اشتباه عجیب داوود نوشی‌صوفیانی در دفع توپ و توپ‌گیری رحمان جعفری، این بازیکن را در مقابل دروازه خالی مس رفسنجان قرار داد تا او گل اول شهرخودرو را بزند.

بهترین بازیکن

محسن آذرباد، وینگر همه‌کاره و کاپیتان مس رفسنجان با دو پاس گل موثر‌ترین بازیکن زمین بود. به جز او مهدی حسینی هم مثل همیشه مثبت و سریع و تاثیرگذار بود.

اتفاق ویژه

سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید شهرخودرو را نداد تا این تیم بدون خرید‌های جدیدش به مصاف مس رفسنجان برود. این در حالی است که با نظر کمیته تعیین وضعیت برخی دیگر از تیم‌های بدهکار لیگ امروز فرصت تنفس و ثبت قرارداد گرفتند.

در حاشیه

* سازمان لیگ اجازه ثبت قرارداد بازیکنان جدید شهرخودرو را نداد تا این تیم بدون خریدهای خود به مصاف مس رفسنجان برود.
* شهرخودرو مشهد به غیر از 11 بازیکن اصلی، تنها 2 بازیکن و یک دروازه‌بان ذخیره روی نیمکت دارد.
* مجید علیاری، مهاجم گلزن مس رفسنجان به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش قرار نگرفته است.
* داوود نوشی صوفیانی، دروازه‌بان مس رفسنجان با گل عجیبی که در مسابقه امروز دریافت کرد ممکن بود کار دست تیمش بدهد به‌خصوص که شهرخودرو یک موقعیت عالی را بلافاصله بعد از گل اول از دست داد.
* با وجود به ثمر رسیدن چهار گل، مسابقه امروز بازی چندان پر موقعیتی نبود.
* در اواسط مسابقه به خبرنگاران اعلام شد که به دلیل شرایط کرونا این مسابقه مصاحبه در میکسدزون ندارد.
* با پیروزی سه‌گله مس رفسنجان مقابل شهرخودرو آنها موفق شدند برابر تیم مشهدی دبل کنند. در بازی رفت مس بعد از حاضر نشدن حریف مشهدی بازی را با حکم انضباطی ۳-۰ برده بود.
* مس که حسین پورامینی را در نیم فصل نقل و انتقالاتی اضافه کرده، در ترکیب اولیه از این خرید جدید استفاده نکرد و با همان بازیکنان قبلی وارد میدان شد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone