یکشنبه 24 بهمن 1400
ویارئال ۰-۰ رئال‌مادرید

ویارئال ۰-۰ رئال‌مادرید
رئال مادرید در یک بازی نه‌چندان زیبا با تساوی بدون گل مقابل ویارئال متوقف شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست‌و‌چهارم رقابت‌های لالیگا رئال‌مادرید صدرنشین مهمان تیم رده ششمی ویارئال بود که در پایان این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این ویارئال بود که شروع نسبتا بهتری داشت و توانست اولین موقعیت مهم بازی را در دقیقه 19 خلق کند؛ جایی که ضربه آرنات دانجوما به تیر دروازه رئال مادرید برخورد کرد تا این که این شانس بزرگ آورده باشد.

در ادامه نیمه اول رئال مادرید کمی توپ و میدان را در اختیار گرفت و موقعیت‌هایی هم روی دروازه ویارئال ایجاد کرد اما نتیجه‌ای برای این تیم در پی نداشت تا دو تیم بعد از یک نیمه نه‌چندان زیبا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

رئال مادرید در نیمه دوم شروع بهتری داشت و می‌توانست توسط مارکو آسنسیو به گل اول دست پیدا کند اما ضربه زیبای این بازیکن با اختلافی نسبتاً کمی از کنار دروازه ویارئال به بیرون رفت.

در دقیقه 56 این گرت بیل بود که می‌توانست دروازه ویارئال راباز کند اما ضربه این بازیکن بعد از واکنش خوب رولی به تیر دروازه حریف برخورد کرد تا ستاره ولزی بدشانسی آورده باشد.

چند دقیقه بعد وینیسیوس جونیور در مصافی تک به تک با دروازه ویارئال قرار گرفت و می‌توانست گل بزند اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با واکنش خوب دروازه‌بان ویارئال همراه شد.

در ادامه رئال مادرید هر چه زد به در بسته خورد و نتوانست دروازه ویارئال را باز کند تا بازی با همان تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند و شاگردان کارلو آنچلوتی دو امتیاز حساس را از دست دادند.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone