دوشنبه 2 اسفند 1400
گلزن شهرخودرو از خودش انتقاد می‎‌کند

گلزن شهرخودرو از خودش انتقاد می‎‌کند

هافبک 26 ساله و اهل کاشان شهر خودرو بار دیگر در نقش گلزن درخشید تا برترین گلزن عنابی‌پوشان مشهدی فصل جدید لیگ برتر باشد.
یکی از خریدهای زمستانی فصل گذشته شهر خودرو، محمدرضا فلاحیان بود، هافبک کم نام و نشان در فوتبال ایران که رفته رفته توانست نمایش خوبی را در این تیم از خود نشان بدهد.
او درباره پیروزی در مسجدسلیمان به خبرنگار ما می‌گوید:بازی جانداری بود. نفت مسجدسلیمان کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و حرف آقای فکری که گفته باید سنگین تر می باختند کاملاً درست است. نیمه اول تک به تک صد در صد و دروازه خالی بود که گل نزدیم ولی باز هم خدا را شکر که در ادامه گل زدیم و توانستیم بازی را ببریم. در خیلی از بازیها حق ما برد بود ولی شاید کم دقتی یا بدشانسی و حواشی دست به دست هم داد که ما این موقع از فصل اولین برد مان را به دست بیاوریم.
فلاحیان که یک گل سه امتیازی به ثمر رساند در این باره ادامه داد: تلاش بچه ها بود و لحظه آخر توپ رسید و من هم توانستم تبدیل به گلش کنم.
فلاحیان در مورد قرار گرفتن نامش در تیم هفته نظرش را اینگونه بیان کرد: اول فصل به خاطر مشکلی که در قرار دادم وجود داشت در ۱۰ بازی اول در زمان آقای میثاقیان بازی نکردم و بعدش در خدمت تیم بودم و سعی کردم بهترین نمایش خود را ارائه دهم ولی اگر خوب کار کرده بودم اینجای جدول نبودیم.
وی در مورد تغییرات زیادی که در شهر خودرو ایجاد شده گفت: چند نفر از کسانی که جذب شدند بازیکنان لیگ یک هستند و برخی جوان هستند ولی بازی قبلی نتوانستند برای ما به میدان بروند، کلاً ۱۲ بازیکن بودیم و گرنه به هیچ وجه به مس رفسنجان نمی باختیم.
وی در مورد محرومیت سید عباسی و عدم حضور او کنار زمین در دیدار با نفت عنوان کرد: آقای سید عباسی محروم بود. در حالی که اگر یک سرمربی کنار خط باشد قطعاً شاگردانش بیشتر روحیه می گیرند، انشالله او در بازی بعدی کنار ما است، امیدوارم بتوانیم بازهم خوشحالش کنیم.
بازیکن شهرخودرو در مورد دیدار با هوادار نظرش را اینگونه بیان کرد: هوادار تیم بسیار خوبی است. در چند هفته اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته، در بازی قبل هم از سپاهان مساوی گرفت. انشاءالله برای برد می رویم. توکلم به خدا است و هر چه قسمت باشد همان می شود.
فلاحیان در پایان درباره اینکه چقدر به بقا در لیگ امیدوار هستند افزود: ما که همیشه به امید زنده ایم تا لحظه آخر می جنگیم تا بتوانیم برای مردم مشهد و برای آبرو خودمان تیم را نگه داریم. در آخر هم از مردم مشهد تشکر و از آنها خواهش می کنم در این برهه زمانی فقط حمایت کنند و باقی حرف ها بماند برای آخر فصل.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone