دوشنبه 2 اسفند 1400
پالاس 0 - 1 چلسی

پالاس 0 - 1 چلسی

فراز از جهنم در دقیقه 89چلسی در دیداری دشوار و با گلزنی حکیم زیاش در دقیقه 89 موفق به کسب پیروزی مقابل کریستال پالاس شد.
چلسی در شبی که به جز دقایق ابتدایی نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نهایت با تک گل دقایق پایانی حکیم زیاش در سلهرست پارک به برتری رسید و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 و روی توپ ربایی حکیم زیاش از سمت راست و ارسال تماشایی او می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه کریستین پولیسیچ دقیق نبود و راهی به دروازه حریف نیافت.

دقایقی بعد چلسی فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت، اما ضربه محکم و زیبای آنتونی رودیگر از مسافتی قابل توجع با عکس العمل تماشایی گایتا همراه شد و این موقعیت از دست رفت.
در دقیقه 20 و روی پاس سار بود که انگولو کانته در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول چلسی شد، اما گایتا باز هم آماده نشان داده و این فرصت را نیز مهار کرد.
در اواخر نیمه اول و با پاس خوب اولیسه بود که ویلفرد زاها در سمت چپ محوطه چلسی صاحب توپ شده و می توانست بر خلاف جریان بازی دروازه را باز کند، اما ضربه او با فاصله اندکی به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
پالاس در دقایق ابتدایی نیمه دوم هجومی ظاهر شد و روی اشتباه پولیسیچ بود که شلوپ در گوشه محوطه چلسی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.
در ادامه جریان مسابقه آرام شده و چلسی علی‌رغم مالکیت توپ قادر به خلق فرصت چندانی بر روی دروازه پالاس نبود. در دقیقه 75 چلسی توسط حکیم زیاش به گل رسید، اما روملو لوکاکو در آفساید قرار داشت و این گل مردود اعلام شد.

اما در دقیقه 89 بود که ارسال مارکوس آلونسو در نهایت در زاویه ای دشوار به حکیم زیاش رسید و این ستاره مراکشی با ضربه ای تماشایی و دقیق بالاخره موفق شد دروازه پالاس را باز کند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و چلسی با همان یک گل موفق به شکست پالاس شد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone