ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
گروتر فورث 1 - 4 بایرن

گروتر فورث 1 - 4 بایرن

بازگشت بزرگ در نیمه دومبایرن مونیخ با ارائه نمایشی درخشان در نیمه دوم گروتر فورث را 1-4 مغلوب کرد.
بایرن مونیخ که در نیمه اول دیدار مقابل گروتر فورث با شکست راهی رختکن شده بود، در 45 دقیقه دوم عملکرد بسیار خوبی داشته و توانست چهار بار دروازه حریف را باز کند.
بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 9 و روی ارسال ریچاردز بود که رابرت لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از سمت چپ به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی آرام شده و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند. در اواسط نیمه اول بایرن مونیخ در دو صحنه متوالی صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد. ابتدا ضربه ریچاردز به مدافعان گروتر فورث برخورد کرد و در ادامه ضربه لروی سانه با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
اما در دقیقه 42 و بر خلاف جریان مسابقه این تیم گروتر فورث بود که به گل اول این دیدار دست یافت. این تیم پشت محوطه و در سمت راست صاحب ضربه ایستگاهی شد و هرگوتا موفق به زدن گل اول شد. ضربه این بازیکن به مدافعان بایرن برخورد کرد و به‌صورت اتفاقی وارد دروازه اسون اولرایش شد و در نهایت گروتر فورث در پایان نیمه اول با برتری 0-1 راهی رختکن شد.
بایرن مونیخ نیمه دوم را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل تساوی دست یافت. پاس رو به بیرون و دقیق اریک چوپوموتینگ به رابرت لواندوفسکی رسید و این ستاره لهستانی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.
در ادامه بایرن مونیخ حملات خود را ادامه دارد و مارسل سابیتزر فرصت خوبی برای زدن گل دوم این تیم نیز داشت، اما ضربه او از پشت محوطه با اختلاف کمی از کنار دروازه گروثر فورت به بیرون رفت.

اما در دقیقه 61 بایرن مونیخ به گل دوم نیز دست یافت. ارسال زمینی لروی سانه از سمت راست به سباستین برخورد کرد و مدافع گروتر فورث به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
دقایقی بعد بایرن مونیخ باز هم صاحب فرصت مناسبی برای زدن گلزنی شد، اما ضربات پیاپی لروی سانه و بنجامین پاوارد به مدافعان گروتر فورث برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.
اما در دقیقه 84 بایرن مونیخ به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ، ضربه سر نیکلاس سوله در مرکز محوطه به لواندوفسکی رسید و او نیز با ضربه سر نهایی خود کار را تمام کرد. اما در دقیقه 91 چوپوموتینگ ارسال سرژ گنابری را تبدیل به گل کرد و در نهایت بایرن مونیخ 1-4 حریف خود را شکست داد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone