ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
برد 5 گله روس‌ها در نبرد با زنان فوتسال ایران

برد 5 گله روس‌ها در نبرد با زنان فوتسال ایران

نخستین تقابل دوستانه تیم‌های فوتسال زنان ایران و روسیه به سود روسیه خاتمه یافت.
از ساعت 17 در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال، نخستین دیدار از دو مصاف دوستانه تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه آغاز شد؛ آن‌هم در شرایطی که کرونا و مصدومیت باعث عدم حضور چند مهره کلیدی از جمله فرشته کریمی و سارا شیربیگی در ترکیب فوتسال ملی زنان ایران شده بود.

روس‌ها که خود را مهیای رقابت‌های یورو 2022 می‌کنند، بازی را بهتر آغاز کرده و در دقیقه 4، کسنیا اولکاوا توانست گل اول را برای تیم ملی فوتسال زنان روسیه رقم بزند؛ بعد از این گل، بازی درگیرانه و جذاب دنبال شد و مربیان دو تیم با تعویض‌های پی در پی در تلاش برای سنجیدن آمادگی بازیکنان خود و هم‌چنین تغییر نتیجه مسابقه بودند.

ویکتوریا لبدوا دومین گل مسابقه را به سود روسیه در دقیقه 12 رقم زد تا آن‌ها با 2 گل از فوتسال ملی زنان ایران پیش بیفتند.

در نیمه دوم، الکساندرا سامورودوا در همان اولین دقایق گل زد و در دقیقه 22 اختلاف را به سه گل رساند؛ در دقیقه 36 نسا احدی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

در ادامه بازی و در دو دقیقه متوالی و در دقایق 38 و 39، ماریا سامویلوا دو بار دیگر برای روس‌ها گلزنی کرد تا شمار گل‌های حریف به عدد 5 برسد. گل دوم سامویلوا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

با این وصف اولین مصاف تدارکاتی زنان فوتسال ایران و روسیه با برتری 5-1 تیم ملی فوتسال زنان روسیه خاتمه یافت.

گفتنی است که دومین مسابقه دوستانه تیم‌های ملی فوتسال زنان ایران و روسیه چهارشنبه 4 اسفندماه از ساعت 15:30 در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال به انجام می‌رسد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone