ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400
امری: امروز یوونتوس را شکست خواهیم داد

امری: امروز یوونتوس را شکست خواهیم داد

اونای امری، سرمربی ویارئال‌ می‌گوید تیمش با هدف پیروزی بر یوونتوس پا به دیدار امروز می‌گذارد.
ویارئال و یوونتوس امشب در حالی در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بسیاری روی کاغذ برای بیانکونری شانس بیشتری قائل هستند اما اونای امری تاکید کرده که تیمش برای پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت.

اونای امری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس گفت: "باید به یوونتوس بابت تاریخش احترام گذاشته شود. آنها یکی از بهترین تیم‌های ایتالیایی هستند، باتجربه در لیگ قهرمانان اروپا و در بحث انفرادی نیز از بازیکنانی برای حضور در این سطح برخوردار هستند. ولاهوویچ 17 گل در فلورانس با فیورنتینا به ثمر رساند، او در بالاترین سطح است. او مهارت‌های زیادی دارد، جوان است، می‌تواند گلزنی کند، تشنه بازی و بردن است. این سطحی است که ما می‌خواهیم به چالش بکشیم."

امری در ادامه گفت: "یوونتوس مدعی صعود است اما ما تسلیم نمی‌شویم و می‌دانیم که می‌توانیم بر تیم‌های سطح بالا غلبه کنیم و فردا دوباره این کار را انجام خواهیم داد. یوونتوس تیمی است که همواره می‌تواند سطح خود را بالا نگه دارد. آنها در سطح دفاعی فوق العاده عمل می‌کنند و کمتر به حریف اجازه خلق موقعیت می‌دهند. ما تمام توان خود را برای پیروزی به‌کار خواهیم گرفت. یوونتوس بازیکنان بین المللی زیادی دارد که همه آنها تجربه زیادی دارند. ما در اینجا حضور داریم چون شایسته آن هستیم و می‌خواهیم مقابل یوونتوس بازی کنیم.

من به حریفانم احترام زیادی می‌گذارم، همیشه سعی می‌کنم از هر بازیکنی نهایت استفاده را ببرم. دستور العمل‌های زیادی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد، با وجود همه تفاوت‌های ما، کار فقط بر اساس ثبات است."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone