پنجشنبه 5 اسفند 1400
لیورپول 6 – 0 لیدز

لیورپول 6 – 0 لیدز

لیورپول با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با پنج گل از سد لیدزیونایتد عبور کند.
لیورپول برای کم کردن فاصله خود با منچسترسیتی نیاز به سه امتیاز این دیدار داشت و با ارائه عملکردی فوق العاده با پنج گل لیدز را درهم کوبیده و خود را به فاصله سه امتیازی منچسترسیتی رساند.
لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 15 به گل اول دست یافت. ارسال اندرو رابرتسون به دست دالاس برخورد تا لیورپول صاحب یک ضربه پنالتی شود. محمد صلاح پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

در دقیقه 27 و روی حرکت جوناس بود که لوییس دیاز در محوطه جریمه لیدر صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و در اختیار مسلیر قرار گرفت.
اما در دقیقه 30 لیورپول به گل دوم هم دست یافت. جوئل ماتیپ پیش تاخته با محمد صلاح یک و دو کرده و در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و به زیبایی توانست گل دوم لیورپول را وارد دروازه لیدزیونایتد بکند.
اما دقایقی بعد این بار سادیو مانه در محوطه جریمه لیدز متوقف شده و یلورپول باز هم صاحب پنالتی شد. محمد صلاح پشت توپ قرار گرفته و موفق شد گل سوم لیورپول به ثمر برساند. در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس ویرژیل فن دایک بود که فابینیو فاصله ای تا زدن گل چهارم نداشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول با برتری 0-3 مرسی سایدی ها تمام شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم محمد صلاح با حرکتی تماشایی از سمت راست و ضربه محکم خود فاصله ای تا ثبت هت تریک نداشت، اما مسلیر موفق شد به خوبی ضربه ستاره مصری را مهار کند.
در دقیقه 66 لیدز فرصت خوبی برای کم کردن اختلاف داشت و رافینیا بعد از حرکت از سمت راست به سمت دروازه لیورپول ضربه زد، اما آلیسون عکس العمل مناسبی در این صحنه نشان داد.
اما در دقیقه 80 لیورپول به گل چهارم هم دست یافت. روی پاس محمد صلاح بود که جوردن هندرسون در سمت راست صاحب توپ شده و ارسال خوبی در مقابل دروازه داشت تا سادیو مانه گل چهارم لیورپول را به ثمر برساند.
اما در دقیقه 90 ضربه دیووک اوریگی توسط مسلیر دفع شد تا در ریباند سادیو مانه گل پنجم را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93 فن دایک ارسال رابرتسون را تبدیل به گل کرد تا لیورپول با شش گل لیدز را مغلوب کند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone