جمعه 6 اسفند 1400
کروس: یک چیز دیگر بیشتر از گل امباپه ناراحتم کرد

کروس: یک چیز دیگر بیشتر از گل امباپه ناراحتم کرد

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، می گوید این تیم در بازی رفت مقابل پاری‌سن ژرمن عملکرد بسیار بدی ارائه داده است.
رئال مادرید هفته گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن ژرمن رفت و در دیداری که نمایش بسیار ناامید کننده ای از خود ارائه داد نهایتاً با تک گل لحظات پایانی کیلیان امباپه شکست خورد؛ موضوعی که کار شاگردان کارلو آنچلوتی را برای بازی برگشت و نهایتاً صعود به مرحله بعد دشوار کرده است.

تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در رابطه با شکست این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن گفت: "ما حداقل 80 دقیقه مقابل پاری سن ژرمن بد بودیم. ما واقعاً بد بازی کردیم و نتوانستیم توپ را بیش از 5 ثانیه نگه داریم و این دو چیز باعث می شود دفاع در برابر یک تیم بزرگ سخت شود. من واقعا ناراحت شدم، نه به خاطر گل دیرهنگام امباپه، بلکه به خاطر احساساتی که در هوادارانمان نسبت به عملکردمان در آن سطح ایجاد کردیم."

تونی کروس درباره بازی برگشت و شانس رئال مادرید برای پیروزی بر پاری‌سن‌ژرمن گفت: "هنوز 90 دقیقه در بازی برگشت باقی مانده است، 1-0 نتیجه ای است که می توان آن را تغییر داد، به خصوص که بازی در خانه برگزار می شود. ما امید زیادی داریم و تمام تلاش‌مان را برای هوادارانمان انجام خواهیم داد."

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone