جمعه 6 اسفند 1400
ریو فردیناند:منچستریونایتد به سرمربی قدرتمندتری نیاز دارد

ریو فردیناند:منچستریونایتد به سرمربی قدرتمندتری نیاز دارد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد‌معتقد است که مربی قدرتمندتری باید جانشین رالف رانگنیک شود.
منچستریونایتد شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکو رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.
آنها حالا این شانس را دارند که در بازی برگشت و با استفاده از امتیاز میزبانی در اولدترافورد برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه به برتری رسیده و به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.
اما فردیناند معتقد است که یونایتد شانسی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان ندارد و عدم ثبات در هفته‌های اخیر را دلیل این نظرش می‌داند.
فردیناند در گفت‌وگو با بی تی اسپورت درباره شرایط یونایتد اظهار داشت:« سرمربی‌ها اهمیت زیادی دارند. من فکر نمی‌کنم تا وقتی سر الکس از این تیم جدا شد، متوجه این موضوع شده بودید که سرمربی اداره کل تیم را برعهده دارد، شرایط را مشخص می‌کند و فرهنگ و فلسفه را تعیین می‌کند. همه چیز از سرمربی شروع شده و از فیلتر او عبور می‌کند.»

او با انتقاد از عملکرد رانگنیک گفت:« جای چنین فردی در یونایتد خالی است، آنها به مربی‌ای نیاز دارند که وارد کار شده و قدرتمند باشد. این رختکن مربیان بسیاری را کنار زده چون به اندازه کافی قوی نبودند که بتوانند با شخصیت‌ها کنار بیایند.»
این ستاره سابق یونایتد با اشاره به شرایط فعلی این تیم اضافه کرد:« آنها به کسی نیاز دارند که بتواند وارد رختکن شده و به بازیکنان بگوید شما به اندازه‌ای که فکر می‌کنید خوب نیستید و باید کاری که من می‌خواهم انجام دهید وگرنه بازیکنان دیگری را پیدا خواهم کرد. داشتن این مکالمات سخت است اما بهترین مربیان آن را به راحتی انجام می‌دهند.»

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone