شنبه 7 اسفند 1400
بازگشت اریکسن به فوتبال علیه قدوس

بازگشت اریکسن به فوتبال علیه قدوس

امروز وقتی کریستین اریکسون در مصاف با نیوکاسل فرصت بازی پیدا کند، توجه تمام رسانه‌های ورزشی دنیا و علاقمندان به فوتبال را به خود خواهد کرد.
چند ماه از حمله قلبی کریستین اریکسن بازیکن تیم ملی دانمارک سپری شده و حالا او در شرایطی آماده بازگشت به مستطیل سبز و حضور دوباره در یک مسابقه رسمی شده، که در آن روزها پزشکان از پایان دوران فوتبال حرفه‌ای ستاره سابق تاتنهام و اینترمیلان حرف می‌زدند.
این بازیکن که در این مدت با دلتنگی از فوتبال حرف می‌زد و آرزوی بازگشت داشت، سرانجام روز آینده طبق اعلام رسمی باشگاه برنتفورد در فهرست تیم برابر نیوکاسل قرار خواهد گرفت و احتمال بسیاری وجود دارد که در نیمه دوم فرصت بازی نیز به او برسد.
نکته جالب توجه ماجرا اما اینکه او در حالی به میادین بازخواهد گشت و رفته رفته سودای بازگشت به روزهای اوج سابق را دارد که یکی از رقیبان اصلی او سامان قدوس بازیکن ایرانی برنتفورد به شمار می‌رود و در سالی که منتهی به جام جهانی قطر می‌شود و یکی از اهداف اریکسون هم تجربه حضور در این رویداد است، باید دید در هفته‌ها و ماه‌های باقی مانده چه سرنوشتی در انتظار قدوس، اریکسن و سایر بازیکنان این تیم تازه راه یافته به لیگ برتر انگلیس خواهد بود. البته در حال حاضر مهم‌تر از هر چیزی بازگشت رسمی اریکسن است که روز آینده مقابل نیوکاسل و شاگردای ادی هاو رقم خواهد خورد.

توئیتر رسمی باشگاه برنتفورد این خبر را با اشاره مستقیم به بخشی از صحبت‌های توماس فرانک سرمربی تیم در کنفرانس خبری اینطور اعلام کرده است :« کریستین اریکسن در لیست خواهد بود و فردا به زمین خواهد رفت. این روز بزرگی برای همه ماست، اما به طور خاص برای اریکسن و خانواده‌اش.»

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone