یکشنبه 8 اسفند 1400
امپولی 2 - 3 یوونتوس

امپولی 2 - 3 یوونتوس

یوونتوس در دیداری دشوار در خانه امپولی به برتری 2-3 دست یافت.
یوونتوس در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه امپولی خلق نکرد، با تکبه بر درخشش دوسان ولاهوویچ و بریس این بازیکن 2-3 امپولی را مغلوب کرد و به سه امتیاز مهم این دیدار دست یافت.
یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال مویس کین در گوشه محوطه جریمه برای دوسان ولاهوویچ صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه ستاره صربستانی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات یوونتوس ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه اول به گل نخست خود دست یافت. روی ارسال آندره رابیو از سمت چپ بود که مویس کین با جایگیری خوب و ضربه سر دقیق خود موفق به زدن گل اول یوونتوس شد.
اما تیم میزبان درصدد جبران برآمده و در دقیقه 38 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. روی ارسال یک کرنر و در شلوغی محوطه جریمه یوونتوس، سیمون زورکوفسکی صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه توانست گل مساوی را به ثمر برساند.
اما یوونتوس در ثانیه های پایانی نیمه اول دوباره از حریف خود پیش افتاد. ارسال خوان کوادرادو در مرکز محوطه به دوسان ولاهوویچ رسید و این ستاره صرب با حرکتی تکنیکی و فوق العاده و محو کردن دفاع و دروازه بان امپولی گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بیانکونری با برتری 1-2 راهی رختکن شد.
دقایق ابتدایی نیمه دوم آرام دنبال شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر نبودند. در ادامه و روی ارسال یک کرنر بود که امپولی می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه سر لوپرتو از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

اما در دقیقه 66 این یوونتوس بود که به گل سوم نیز دست یافت. ارسال زمینی آلوارو موراتا در سمت راست محوطه به دوسان ولاهوویچ رسید و این ستاره صربستانی در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای چیپ و فنی گل سوم را نیز به ثمر رساند.
اما در دقیقه 74 امپولی باز هم اختلاف را کم کرد. ارسال ایستگاهی خطرناک این تیم با دفع توپ لئوناردو بونوچی همراه شد، اما در ریباند ارسالِ لوپرتو به لامانتیا رسید و او با ضربه دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.
لحظاتی بعد و این بار روی ارسال پاریسی بود که امپولی موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما این بار ضربه سر لامانتیا راهی به دروازه یوونتوس پیدا نکرد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس 2-3 امپولی را شکست داد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone