یکشنبه 8 اسفند 1400
اورتون 0 - 1 سیتی

اورتون 0 - 1 سیتی

منچسترسیتی در دیداری دشوار در گودیسون پارک با یک گل اورتون را مغلوب کرد.
سیتی در شبی که موقعیت های گلزنی زیادی در اختیار نداشت، در نهایت در دقایق پایانی و با تک گل فیل فودن موفق به کسب پیروزی مقابل اورتون و کسب سه امتیاز حساس این دیدار شد.
در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواسط نیمه اول بود که کوین دی بروین در سمت چپ صاحب موقعیت شده و شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما جوردن پیکفورد با عکس العملی خوب این ضربه را مهار کرد.

در دقیقه 35 ریچارلیسون با حرکتی انفرادی وارد محوطه جریمه سیتی شده و در نهایت توپ را برای ایوبی ارسال کرد، اما ضربه این بازیکن خیلی محکم نبود و در نهایت ادرسون در دو مرحله موفق به مهار شوت او شد.
در اواخر نیمه اول اورتون در موقعیت خوبی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. اما ضربه گوردون با اختلاف از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول بدون حتی یک فرصت مسلم گلزنی برای دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد.
سیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال برناردو سیلوا بود که فیل فودن موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه اورتون پیدا کرد، اما ضربه او با عکس العمل جوردن پیکفورد همراه شد.
در دقیقعه 68 بهترین فرصت سیتی برای زدن گل برتری از دست رفت. کوین دی بروین از پشت محوطه اقدام به ضربه زدن کرد و پیکفورد واکنش نشان داد، در ریباند نیز این سنگربان به زیبایی ضربه برناردو سیلوا را مهار کرد.

اما در دقیقه 81 سیتی بالاخره به گل رسید. روی ارسال برناردو سیلوا و اشتباه مدافعان اورتون بود که فیل فودن مقابل دروازه صاحب فرصت شده و بالاخره جوردن پیکفورد را مغلوب کرد. در ادامه اورتون برای جبران تلاش زیادی کرد که به نتیجه منجر نشد و در نهایت سیتی با همان یک گل، حریف خود را مغلوب کرد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone