ﺳﻪشنبه 10 اسفند 1400
گل‌گهر 2 صنعت نفت 1

گل‌گهر 2 صنعت نفت 1

شاگردان امیرقلعه‌نویی در روزی که از میهمان خود عقب افتاده بودند، با درخشش سعید صادقی موفق به کسب امتیازات کامل بازی شدند.
اگرچه در فصل جاری با از بین رفتن سهیمه حضور در لیگ قهرمانان سال آینده، انگیزه بسیاری از تیم هایی که شانسی برای قهرمانی ندارند، کم شده است، اما در مصاف گل‌گهر و نفت آبادان شاهد یک نبرد جنگجویانه از سوی دو تیم برای به رخ کشیدن توانایی هایشان بود. دیداری که در دقیقه 26 با گل طالب ریکانی و عقب افتادن شاگردان امیرقلعه نویی با حساسیت بسیار بیشتری دنبال شد و چند دقیقه بعد بود که سعید صادقی روی همکاری دیدنی با استنلی کی روش موفق به ثبت گل تساوی شد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه تمام شد، اما در دقیقه 50 نیمه دوم باز هم شاهد درخشش صادقی بودیم و این بازیکن موفق شد روی نفوذ از سمت چپ خط دفاعی صنعت نفت آبادان، گل دوم را با ضربه‌ای محکم به زاویه بسته ثبت کند. این پیروزی برای امیرقلعه نویی اهمیت بسیاری داشت و آنها توانستند 32 امتیازی شوند تا علی‌رغم کسر هفت امتیاز به خاطر استفاده از بازیکن گابنی، رتبه پنجم جدول را به نام خودشان بزنند. در سوی دیگر نفت آبادان که پس از شکست مقابل مس رفسنجان، روزهای خوبی را تجربه می کرد، بالاخره پس از 6 مسابقه شکست خورد تا با 27 امتیاز در رتبه هفتم قرار بگیرد.

دوشنبه نهم اسفندماه؛ گل گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان؛ ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان؛ بدون تماشاگر
داوران: امیر عرب براقی- میلاد قاسمی- حامد صفایی- ابوالفضل گرجی
ناظر: احمد صالحی

ترکیب گل گهر

محمدحسین اکبر منادی
علیرضا آرتا
مسیح زاهدی
میلاد زکی پور(68-شایان مصلح)
بهنام برزای
علیرضا علیزاده
امین پورعلی
سعید صادقی
رضا شکاری(68-مرتضی تبریزی)
امین قاسمی نژاد ( 64 نوید عاشوری)
کیروش استنلی
سرمربی: امیرقلعه نویی

ترکیب صنعت نفت

فرزین گروسیان
امید خالدی
محمد طیبی
میثم تهیدست
فاخر تهامی ( 55 احمد شریعت زاده)
مهدی حنفی(74-مهدی زبیدی)
محمود مطلق‌زاده
طالب ریکانی
حسن بیت‌سعید(74-امید حامدی فر)
عباس بوعذار(55-غبیشاوری)
شروین بزرگ
سرمربی: علیرضا منصوریان

اخراج:

طالب ریکانی(96) از صنعت نفت

شرح گل
صنعت نفت آبادان ( 1-0)؛ ضربه سر ناقص استنلی کی‌روش در محوطه جریمه به طالب ریکانی رسید که انتظار توپ را می‌کشید تا با یک ضربه روی پای دیدنی در دقیقه 27 دروازه منادی را باز کند و باز هم خودش را به عنوان ستاره تیمش مطرح کند.
گل‌گهر سیرجان ( 1-1): در دقیقه 31 یک حمله سریع به عمق خط دفاعی گل گهر با پاس در عرض استنلی کی روش به دهانه دروازه همراه شد و سعید صادقی توانست با یک بغل پای مطمئن گل تساوی را وارد دروازه فرزین گروسیان کند.
گل‌گهر سیرجان ( 2-1): سعید صادقی روی یک حرکت انفرادی زیبا موفق شد از زاویه بسته دروازه گروسیان را در دقیقه 51 باز کند.

لحظات حساس:

دقیقه 5: پاسی خوب به عمق خط دفاعی سیرجان، بیت سعید را در موقعیت خوبی قرار داد ولی خروج به موقع منادی که البته با اشتباه این دروازه بان همراه شد، سبب شد مهاجم نفت آبادان برای ثانیه هایی صبر کند و سپس توپ از زیر پاهای گلر گل گهر به اوت رفت.

دقیقه 20: شوت امین پورعلی با واکنش خوب گروسیان راهی به چارچوب پیدا نکرد.
دقیقه 23: کادر فنی گل گهر به شدت نسبت به رخ دادن خطای پنالتی روی امین قاسمی نژاد معتراض بودند.

دقیقه 28: چند ثانیه پس از گل اول صنعت نفت، اینبار عباس بوعذار فرصت گلزنی داشت که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 43: ضربه پای راست حسن بیت سعید به شکل خطرناکی از بالای دروازه گل گهر راهی اوت شد.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی سعید صادقی با واکنش فرزین گروسیان راهی کرنر شد.

شرح بازی
پیش از اینکه طالب ریکانی در دقیقه 26 گل اول را بزند، شاهد بازی پایاپایی از سوی دو تیم بودیم ولی پس از این گل تلاش گل گهر برای جبران نتیجه بیشتر شد و آنها خیلی زود هم به گل رسیدند. در مجموع در این مسابقه تیم میزبان عملکرد بهتری از میهمانش داشت و در روزی که موقعیت های بیشتری هم برای گلزنی به دست آورد، توانست با پیروزی 2 بر 1 زمین مسابقه را ترک کند.

اتفاق ویژه
شاگردان امیرقلعه نویی پس از کسر هفت امتیاز همچنان با انگیزه به کارشان ادامه می دهند. آنها از چهار بازی اخیر 10 امتیاز گرفته اند که آمار بسیار خوبی به شمار می رود. در سوی دیگر هم می توان به شکست تیم علیرضا منصوریان پس از 6 هفته رویایی اشاره کرد.

بهترین بازیکن زمین
در انتخاب سعید صادقی به عنوان بهترین بازیکن زمین هیچ تردیدی وجود دارد. بازیکنی که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و در ثانیه های پایانی هم منجر به اخراج طالب ریکانی شد تا تاثیرگذارترین بازیکن زمین و حتی شاید بهترین بازیکن هفته بیستم باشد.

حاشیه:

*احمد موسوی و مهدی تیکدری این مسابقه را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده اند و محسن فروزان و آرمین سهرابیان هم چهار کارته‌اند تا امیرقلعه نویی بازیکنان مهمی را در این مسابقه در اختیار نداشته باشد

*سعید صادقی باثبت دومین گل در مصاف با صنعت نفت، تعداد گل هایش را در این فصل به عدد هفت رساند. او هفت بار هم موفق شده با پاس گل هم تیمی هایش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد تا تاثیرگذارترین بازیکن امیرقلعه نویی در لیگ بیست و یکم تا پایان هفته بیستم باشد.

* گل گهر در دقیقه 75 به گل سوم توسط استنلی کی‌روش دست یافت که کمک داور مسابقه به دلیل خطای آفساید این گل را مردود اعلام کرد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone