چهارشنبه 11 اسفند 1400
عثمان دمبله در سیرجان‌!

عثمان دمبله در سیرجان‌!

وینگر ساروی با درخشش دوباره در ترکیب گل‌گهر، کارنامه‌‌ درخشان خود در لیگ بیست و یکم را پربارتر کرد.
سعید صادقی ستاره‌ی 27 ساله گل‌گهر سیرجان که شایعات زیادی درباره‌ی جدایی احتمالی او به مقصد استقلال یا پرسپولیس شنیده شده و همچنان نیز می‌شود، به دور از حواشی توانسته فصل رویایی را در گل‌گهر سپری کند و بهترین روزهای فوتبالی خود را در سیرجان بگذراند.

صادقی بعد از گلسازی مقابل پرسپولیس که منجر به تساوی تیمش شد، روز گذشته نقش اصلی را در کامبک خانگی شاگردان قلعه‌نویی مقابل صنعت نفت ایفا کرد و با دبل گلزنی خود، از شکست یک گله، بردی 2-1 ساخت تا گل‌گهری‌ها موفق شوند رتبه‌ی پنجم جدول را تصاحب کنند.

اما گل دوم صادقی در بازی دیروز برابر صنعت نفت، شباهت بسیار زیادی به گل تماشایی عثمان دمبله برابر بیلبائو در بازی یکشنبه شب داشت. جایی که دمبله با آوردن توپ روی پای چپش ضربه‌ای سنگین به سمت دروازه‌ی اونای سیمون شلیک کرد و توپ پس از برخورد با تیرک، به تور دروازه چسبید. اتفاقی که دیروز کپی برابر اصل آن رخ داد و سعید صادقی از زاویه‌ای بسته دروازه‌ی گروسیان را هدف قرار داد و به طرزی جالب پس از برخورد توپ با تیر عمودی سمت چپ، گل دوم گل‌گهر رقم خورد.

با درخشش روز گذشته این وینگر خوش‌تکنیکِ ساروی، حالا سعید صادقی در لیگ بیست و یکم موفق به ثبت 6 گل شده و هم‌چنین 6 پاس‌گل در کارنامه‌ی وی به چشم می‌خورد تا این‌گونه بهترین فصل فوتبالی این وینگر 27 ساله در سیرجان رقم بخورد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone