چهارشنبه 11 اسفند 1400
رونمایی از سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ

رونمایی از سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ

بایر لورکوزن احتمالا در دیدار آینده‌اش برابر صدرنشین بوندس‌لیگا ستاره ایرانی‌اش را در فهرست داشته باشد.
سردار آزمون پس از اینکه با باشگاه بایر لورکوزن قرارداد امضاء کرد، در چهار هفته اخیر بوندس‌لیگای آلمان مقابل دورتموند، اشتوتگارت، ماینتز و آرمینیا بیله‌فلد نتوانست به دلیل مصدومیت، تیمش را همراهی کند ولی به نظر می‌رسد دوران آسیب دیدگی نسبتا طولانی مدت مهاجم ایرانی به پایان رسیده و او درآستانه بازگشت به میادین است.

این ملی‌پوش ایرانی پس از اینکه در ۱۵ مسابقه فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر روسیه هفت گل و یک پاس گل با پیراهن زنیت سنت‌پترزبورگ داشت، حالا با رفع مصدومیت به تمرینات بایر لورکوزن اضافه شده و به دنبال شرایطی است تا در ترکیب تیم آلمانی هم جا بیفتد و مثل زنیت، تبدیل به ستاره باشگاه جدیدش شود.

سردار آزمون که حدود یک هفته است به تمرینات گروهی بایر لورکوزن اضافه شده و در کنار سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد، در سه روز گذشته به‌طور جدی‌تری تمرین خود را انجام داد تا سرمربی تیمش را امیدوار به استفاده از او در مسابقه حساس پیش رو در تقابل بالانشینان بوندس لیگای آلمان کند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن روز شنبه آینده در چارچوب هفته بیست و پنجم بوندس لیگای آلمان در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل بایرن مونیخ صدرنشین قرار می‌گیرد؛ سردار آزمون احتمال دارد برای نخستین بار در فهرست یک بازی رسمی برای باشگاه جدیدش حضور داشته باشد و حتی در این جدال حساس بازی کند.

جراردو سیوانه، سرمربی تیم فوتبال بایر لورکوزن نیز امروز در یک مصاحبه عنوان کرده «برنامه‌ام این است که آزمون را در بیشتر بخش‌های تمرینی این هفته دراختیار داشته باشم و اگر مشکلی به‌وجود نیامد، او را در بازی روز شنبه در ترکیب تیمم استفاده کنم.» این اظهار نظر او مشخص کند ممکن است سردار برابر بایرن به میدان برود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone