چهارشنبه 11 اسفند 1400
غرامت سنگین یونایتد به سولسشر

غرامت سنگین یونایتد به سولسشر

منچستریونایتد10 میلیون پوند به اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق خود و کادر فنی او پرداخت کرده است.

نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد امروز گزارش مالی خود را برای سه ماهه دوم سال مالی 2022 منتشر کرده و این اسناد نشان می‌دهد بدهی باشگاه در 12 ماه گذشته مبلغ 494.8 میلیون پوند افزایش یافته است. این اولین نتایج مالی منتشر شده توسط باشگاه از ابتدای فوریه و زمانی است که ریچارد آرنولد به‌عنوان مدیر اجرایی جدید در اولدترافورد در منصوب شد.

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی و جوان سال گذشته و پس از کسب تنها یک پیروزی از هفت مسابقه در لیگ برتر از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، کنار گذاشته شد. در آن مقطع یونایتد 12 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین در لیگ برتر داشت، اما حالا این رقم به 19 امتیاز با منچسترسیتی افزایش یافته است. در ادامه رالف رانگنیک در ماه دسامبر به این تیم پیوست و به‌صورت موقت و تا پایان فصل جایگزین سولسشر شد.

همچنین کادر فنی اوله گونار سولسشر متشکل از مایکل کریک، کایران مک‌کنا و مارتین پرت نیز به‌همراه او باشگاه را ترک کردند و در کل منچستریونایتد 10 میلیون پوند بابت غرامت به این گروه پرداخت کرده است. پیش از این گزارش شده بود که سولسشر در صورت اخراج باید 7.5 میلیون پوند دریافت کند، پس احتمالا رقم باقی مانده به دستیاران او تعلق گرفته است. شرایط شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان چندان مساعد نیست و به نظر کادر فنی جدید نیز هنوز قادر به حل تمام مشکلات تیم نشده است.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone