پنجشنبه 12 اسفند 1400
ایران - لبنان در مشهد قطعی نیست

ایران - لبنان در مشهد قطعی نیست

دبیرکل فدراسیون فوتبال مشهد را تنها شهر باقیمانده از میان سه شهر انتخابی فدراسیون برای میزبانی از لبنان دانست.
تیم ملی فوتبال ایران که صعودش به جام جهانی را قطعی کرده، روز نهم فروردین و پس از دیدار با کره جنوبی در سئول (4 فروردین) آخرین بازی خود در دور انتخابی را مقابل لبنان برگزار خواهد کرد. فدراسیون فوتبال از چند وقت پیش به دنبال برگزاری بازی با لبنان در شهری به غیر از تهران بوده و آن گونه که از شواهد بر می آید، شهر مشهد تنها گزینه فدراسیون برای پیاده کردن این طرح است.

حسن کامرانی فر در خصوص جزئیات این تصمیم فدراسیون به ورزش سه گفت: ما به سه استان نامه زدیم. این سه استان با توجه به ورزشگاههای استانداردتر و مسابقاتی که برگزار کرده اند، هتل های مناسب، پروازهای بین المللی ظرفیت برگزاری بازی را داشتند. فعلا فقط مشهد موافقت خود را با برگزاری بازی اعلام کرده است. مقدمات کار را دیده اند و همه کارها را هم بررسی کرده است و منتظریم تا ببینیم آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت می کند یا خیر.

طبق اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال از میان سه شهر انتخابی، یکی شرایط لازم را نداشت، یکی انصراف داد تا تنها یک شهر بماند: به دلیل مسائل مربوط به هتل و پروازهای مستقیم، اهواز یکسری محدودیت ها داشت که ما به همین علت روی مشهد و اصفهان تمرکز کردیم. بعد هم اصفهان انصراف داد و قبول نکرد و در نهایت مشهد متقاضی این کار شد. البته هیچ چیز هنوز قطعی نیست و در حال انجام بررسی های نهایی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به وضعیت کرونایی کشور و شرایط شهر مشهد در تعطیلات عید نوروز، آیا امکان برگزاری بازی تیم ملی در این شهر مهیاست تاکید کرد: اینی که شما می گویید درست است. همه کشورها بازی های خودشان را در شهرهای مختلف برگزار می کنند. در خود تهران هم باشیم هتل آزادی، اوین یا هما خواهد بود. همزمان بازیکنان دیگر هم خواهند بود و در ایام عید این شهر هم مسافر دارد. اگر بخواهیم صفر تا صد برویم و وارد پروسه جدید نشده و پایمان را خیس نکنیم می گفتیم همین تهران بهتر است. ولی به دنبال برگزاری بازی در شهر دیگر بودیم تا مردم این شهرها بازی تیم ملی را ببینند. اهواز به دلیل محدودیت هایی که داشت نشد و اصفهان هم موافقت نکرد تا در نهایت به مشهد برسیم.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone