پنجشنبه 12 اسفند 1400
عنایتی: جریمه سختی در انتظار بابک مرادی است

عنایتی: جریمه سختی در انتظار بابک مرادی است

سرمربی هوادار در مورد درگیری‌های شدید میان نیمکت دو تیم فولاد و هوادار نظر متفاوتی دارد؛ او این مسئله را طبیعی دانسته و می‌گوید پس از پایان بازی همه چیز تمام شده است.
هوادار در نیم فصل دوم تیم خطرناک‌تری نشان داده و با پیروزی مقابل پیکان و شهر خودرو، همچنین متوقف کردن فولاد و سپاهان امتیازات خوبی جمع کرده و از منطقه سقوط فاصله گرفته است. با رضا عنایتی سرمربی این تیم تازه لیگ برتری شده در مورد مسائل مختلف این باشگاه گفت‌وگو کردیم که این مصاحبه را می‌خوانید:

او در مورد بازی مقابل فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: بازی خوبی بود و ما پیش‌‌بینی کرده بودیم بازی بسیار سختی را مقابل تیم بسیار خوب و متحول شده فولاد نسبت به نیم فصل اول داریم. با توجه به شناختی که از این تیم داشتیم، برنامه‌ریزی و تمرینات را انجام دادیم. بازی جان‌دار و فوق‌العاده درگیرانه‌ای بود اما متاسفانه ما در بحث توپ‌های بلند زیاد کار نکرده بودیم چون اعتقاد داشتیم تیم، فوتبال را روی زمین بازی می‌کند؛ این موضوع مقداری برنامه‌های ما را برهم ریخت ولی در کل نتیجه مساوی عادلانه بود. فولاد و تیم ما فرصت‌هایی برای گل‌زنی داشتند و به هر دوتیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم در ادامه مسیر دوست خوبم آقای نکونام با تیم فولاد موفق باشد. به هر حال این تیم در آسیا نماینده فوتبال ما هستند و امیدواریم در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی بگیرند و موفق باشند.

او در مورد نتایج بهتر هوادار در نیم فصل دوم اظهار کرد: تیم ما نسبت به نیم فصل اول باتجربه‌تر شده است. در نیم اول امتیازاتی از دست دادیم که آنها الان می‌توانستند به ما از لحاظ روحی، روانی و جدولی بسیار کمک کنند ولی پیش‌بینی کرده بودیم زمانی که تیمی از یک لیگ پایین‌تر به لیگ سطح اول می‌رسد دچار این مشکلات می‌شود؛ اما خداراشکر بازیکنانی که گرفتیم، بازیکنان خوب و باتجربه‌ای بودند که توانستند به ما کمک کنند و چند بازیکن هم نیم فصل دوم اضافه کردیم. نسبت به بضاعت تیمی، یکی از ارزان‌ترین تیم‌ها هستیم اما ما خیلی درباره آن صحبت نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم بهانه‌جویی کنیم. من از تمام بازیکنان به خصوص بزرگان تیم تشکر می‌کنم که تمام توان و تلاش‌شان را برای موفقیت انجام می‌دهند. به خودباوری خوبی رسیدیم اما هنوز راضی نیستم و بچه‌های ما باید بسیار بالاتر باشند چون من می‌دانم از نظر فنی و مهم‌تر از آن، از نظراخلاقی چه جایگاهی دارند. امیدواریم در ادامه راه بتوانیم با همین انگیزه جلو برویم و در پایان فصل شرایط خوبی در جدول داشته باشیم‌.

عنایتی در مورد نقل و انتقالات تیمش افزود: من همیشه از نقل و انتقالات راضی هستم چون بازیکنانی که به خدمت گرفتم به درخواست من بوده و ‌شخصا آن‌ها را انتخاب کرده‌ام. مطمئنا نسبت به بضاعت مالی‌ای که داشتیم، از بازیکنان راضی هستیم.

او در مورد جنجال‌ها و درگیری لفظی میان نیمکت فولاد و هوادار بیان کرد: من اصلا در مورد حواشی هیچ‌وقت صحبت نکردم و نمی‌کنم. اتفاقات لحظه‌ای است و دوستی بین من و جواد نکونام نزدیک به 15 یا 16 سال است. در تیم ملی و تیم‌های مختلف باهم بودیم و جواد نکونام فوق‌العاده برای من قابل احترام بوده است؛ خودش هم می‌داند و از دوستان صمیمی من است. ما باهم ارتباط تلفنی داریم اما الان به دلیل اینکه جواد در اهواز است و من تهران هستم، از هم دور شدیم اما از نظر مکالمه تلفنی همیشه با هم در ارتباط هستیم؛ این مسائل در فوتبال وجود دارد، تمام نمی‌شود و ادامه خواهد داشت. جواد و کادرفنی‌ تیمش تلاش می‌کنند فولاد را به موفقیت برسانند و من به‌همراه کادرفنی تیمم تلاش می‌کنیم هوادار را به موفقیت برسانیم؛ حال ممکن است نظرات و اختلافات کوچکی باشد که چیزی از دوستی ما کم نمی‌کند. من همیشه برای جواد ارزش قائل هستم و دوست بسیار خوب من است و اگر به این موضوع نپردازیم بهتر است چون در فوتبال ما موضوع عجیب و غریبی نیست.

او در این مورد اضافه کرد: بعد از سوت پایان جواد به سمت من آمد و من هم به سمت او رفتم چون این قاعده، حساسیت و رقابت بازی است و کاری نمی‌شود کرد. وقتی سوت پایان به صدا در می‌آید یعنی همه چیز تمام شده و مطمئنا برای من و جواد هم تمام شده است.

او در مورد بازیکن جدیدشان، بابک مرادی که بارها در مصاحبه‌هایش در مورد استقلال صحبت کرده گفت: باید کلی صحبت کنیم و درباره شخص خاصی حرف نزنیم؛ بازیکنانی که به‌خدمت گرفتم خودم تاثیر مستقیم روی به‌خدمت گرفتن آن‌ها داشتم و گردن باشگاه و یا شخص دیگری نمی‌اندازم. از بازیکنانی که به‌خدمت گرفتم توقع دارم تمام توان‌شان را برای موفقیت مجموعه هوادار به‌کار بگیرند.

چند روزی است که در صفحه من هواداران استقلال درمورد بابک مرادی صحبت می‌کنند و شک نکنید که بابک مرادی جریمه خواهد شد؛ چون وقتی اتفاقی افتاده و تمام شده است باید تمام تفکر و ذهنت را روی تیمی که برایش تلاش می‌کنی بگذاری و درست نیست درباره تیم دیگری صحبت کنی. مطمئن باشید جریمه سختی برای بابک در نظر گرفتم و حتما به باشگاه اعلام خواهم کرد.

او در مورد بازی‌های پیش روی هوادار گفت: تمام بازی‌های ما سخت است و این 10 بازی پیش‌رو فینال‌گونه خواهد بود و این حساسیت را به بچه‌ها اعلام کردم؛ خداراشکر بچه‌ها به درک خوبی رسیدند. آلومینیوم تیم فوق‌العاده باشخصیت، با سازماندهی خوب، باشگاه کاملا حرفه‌ای، امکانات بسیار خوب و دارای مربی بسیار خوبی است. من و رسول خطیبی همبازی بودیم و دوست بسیار خوب من است. مطمئنا این بازی برای ما فوق‌العاده سخت است.

عنایتی در مورد مصدومین تیمش گفت: خداراشکر دو یا سه مصدومی که داشتیم به بازی می‌رسند و دست ما باز‌تر می‌شود. من اهل جار و جنجال نیستم که بگویم پنج یا 6 بازیکن ندارم؛ حداقل در هر بازی سه یا چهار بازیکن اصلی را بنابر فشردگی بازی‌ها نداریم و مصدومیت پیش می‌آید و غیر قابل انکار است اما ما تمام توان‌مان را به‌کار می‌گیریم تا بازی زیبایی ارائه دهیم. اگر به آمار نگاه کنید ما در نود درصد بازی‌ها مالکیت توپ و موقعیت‌های زیادی داشتیم. سعی می‌کنیم در این فصل برای تیم هوادار شخصیت‌سازی کنیم تا در سال‌های بعد چه ما حضور داشته باشیم چه نداشته باشیم پایه مستحکمی را برای این این تیم ساخته باشیم.

او در مورد اهدافش برای جایگاه نهایی هوادار گفت: نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم اما اولویت اول ما ماندن در لیگ‌ برتر است. سال اول حضور ماست و ثابت شدن در یک جایگاه بسیار سخت است. بلندپرواز نیستیم اما دست از تلاش برنخواهیم داشت و ما اول می‌خواهیم در لیگ‌ برتر بمانیم و بعد تلاش خواهیم کرد که جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی هوادار در پایان راجع به اینکه برای تیم‌های مدعی دردسر ساز شده‌اند گفت: مقابل تیم‌های بزرگ خیال من خیلی راحت‌تر از زمانی است که با تیم‌های هم‌سطح و یا سطح پایین‌تر بازی داریم؛ چون در آن‌بازی بحث انگیزشی در بازیکنان ما در نحوه تمرین کردن کاملا مشخص است و من باید به‌عنوان راس کادرفنی این دو مورد را کنار هم قرار دهم و بچه‌ها را به ثباتی برسانم که همه بازی‌ها را مثل بازی‌هایی که مقابل تیم‌های بزرگ انجام می‌دهند بازی کنند. این مقداری سخت است اما خداراشکر چند هفته‌ای است که بچه‌های ما روی همه بازی‌ها تمرکز دارند و نتایجی که کسب کردیم نشان دهنده همین موضوع است و مطمئنا در ادامه راه برای هر بازی تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا به موفقیت برسیم.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone