شنبه 14 اسفند 1400
زی‌روبرتو:رونالدو پیش از 40 سالگی بازنشسته خواهد شد

زی‌روبرتو:رونالدو پیش از 40 سالگی بازنشسته خواهد شد

زی‌روبرتو، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که کریستیانو رونالدو پیش از 40 سالگی باید از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
رونالدو در اولین فصل پس از بازگشتش به اولدترافورد آغاز درخشانی در ترکیب یونایتد داشت و موفق شد در 15 بازی اولش هشت گل به ثمر برساند.
این بازیکن همچنین نقشی کلیدی در صعود منچستریونایتد از مرحله گروهی لیگ قهرمانان و حضور در مرحله یک هشتم ایفا کرد.
با این حال، آمار گلزنی این بازیکن در سال جدید میلادی به شکل قابل توجهی افت کرده و او در 10 بازی اخیرش در تمامی رقابت‌ها تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.
همین موضوع باعث شده که آینده این بازیکن با تردیدهای زیادی مواجه شود و بسیاری این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا این بازیکن باید از دنیای فوتبال خداحدافظی کند یا نه.

زی‌روبرتو که خودش تا 43 سالگی در میادین فوتبال حضور داشت معتقد است که این بازیکن باید دیر یا زود تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال را اعلام کند.
این ستاره سابق بایرن مونیخ به اسکای اسپورت گفت:« کریستیانو از نظر من یک ماشین است اما فکر نمی‌کنم بتواند تا 40 سالگی بازی کند چون بازیکنی است که همیشه در بالاترین سطح بازی کرده، همیشه قهرمان بوده و همیشه سعی کرده بهترین بازیکن زمین باشد.»
زی‌روبرتو درباره افت محسوس این ستاره پرتغالی در چند فصل اخیر اظهار داشت:« ما در دو سال گذشته دیده ‎ایم که او نتوانسته این شرایط را با یوونتوس و منچستریونایتد تکرار کند. بهترین شاهد این است که او در بین دو یا سه بازیکن جوایز ارزشمند دنیای فوتبال جایی ندارد.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone