یکشنبه 15 اسفند 1400
منصوریان: بین بازیکنان ما و پرسپولیس فرقی نیست

منصوریان: بین بازیکنان ما و پرسپولیس فرقی نیست

سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید از آن‌جایی که بازیکنان این تیم برابر گل گهر پس از چند هفته نتیجه را عقب افتادند، از لحاظ شرایط روحی به هم ریختند.
علیرضا منصوریان سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی برابر پرسپولیس گفت: به کاروان تیم پرسپولیس خوش‌آمد می گویم و امیدوارم که فردا یک بازی بسیار زیبا و خیلی خوب داشته باشیم. با توجه به اینکه زمین ما این اجازه را می دهد که هر دو تیم خیلی خوب فوتبال بازی کنند، ابتدا به لحاظ فنی و تاکتیکی رضایت هواداران خوب آبادانی و فوتبالدوست کشورمان را جلب کنیم. خدا را شکر یکی از بهترین زمین های فوتبال ایران را داریم. از مسئولین استادیوم بابت آماده سازی این زمین تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دیدار فردا برای ما بسیار حائز اهمیت است. جایگاه ما در جدول طوری است که پس از 7، 8 مسابقه زمانیکه بچه های ما 2 بر یک از گل گهر عقب افتادند، از لحاظ روحی به هم ریختند. چون در 7، 8 بازی گذشته تجربه باخت نداشتیم. انشاءالله بازی با گل گهر آخرین شکست ما تا پایان فصل باشد.

او اضافه کرد: به دو دلیل به لحاظ روحی، روانی در بهترین شرایط ممکن هستیم. اول اینکه شرایط پرسپولیس را کاملا برای بچه ها آنالیز کرده ایم و بچه ها می دانند که فردا و هفته آینده برابر استقلال، از بهترین و مهمترین بازی هایشان خواهد بود. چون کاملا در ویترین فوتبال ایران دیده می شوند. به لحاظ تاکتیکی نیز با توجه به اینکه شناخت کافی از آقا یحیی و تیمش داریم، سعی کرده ایم برای بچه هایمان پشت سر هم کلاس های تئوری فنی بگذاریم و بچه هایمان را آگاه کنیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: اگر ان شاءالله به لطف پروردگار فردا ما کمترین اشتباه فردی که انگشت شمار باشد را در زمین داشته باشیم، می توانیم روز خیلی خوبی را برابر پرسپولیس داشته باشیم. در طول هفته سعی کرده ایم که به بچه هایمان بگوییم بین شما و بازیکنان پرسپولیس و دیگر تیم ها، هیچ فرقی نیست. شماها هستید که در آینده در پرسپولیس و استقلال و تیم های بزرگ فوتبال بازی می کنید. فردا باید بتوانند از آقایی و اعتبار خودشان دفاع کنند.

وی درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: متأسفانه یک محروم بزرگ به نام طالب ریکانی داریم. او برای یک لحظه و اینکه روی ضدحمله از گل گهر گل سوم را نخوریم، آن حرکت را انجام داد. شماره 10 های تاپ، بازی خشونت زا یا فیزیکی را کمتر انجام می‌دهند و در این زمینه خیلی بی تجربه اند.

او گفت: اکثر بازیکنان شماره 10 که داشته ام، مقداری با بازی فیزیکی بیگانه بوده اند و زمانی‌که خطا می کنند، منجر به یک کار عجیب و غریب می شود. مثلا قاسم حدادی فر و ایمان مبعلی که جزو خوب های فوتبال کشورمان بوده اند. آنها زمانی‌که می خواهند کمی محکم بازی کنند، از کوره در می روند.

سرمربی صنعت نفت همچنین اضافه کرد: در ترکیب دو، سه تغییر جدید داریم که بازیکنان جوان و با پتانسیلی هستند. علت اینکه از نیروهای جوان استفاده می کنم این است تا شرایطی که یک بازیکن جوان می تواند پرش بزرگی داشته باشد؛ برای آنها فراهم کنیم. ما دو سه بازیکن مصدوم نیز داریم که خدا را شکر به تمرینات بازگشته اند. فکر می کنم یکی از آنها قبل از بازی با استقلال و دو نفر دیگر بعد از دیدار برابر استقلال به ما اضافه می شوند.

منصوریان در پایان گفت: من دو جا مربیگری کرده ام که فشار کنفرانس روی مربی داخلی نیست. یکی اصفهان و دیگری آبادان. این را برای تهرانی های عزیز عرض می کنم که اینقدر در نشست خبری سوال های عجیب و غریب مطرح نکنند. ببینید امروز چه سوالاتی از ما شد؟ همه در حوزه فنی بود اما در تهران سوالاتی را از جیبشان در می آوردند که آدم به شکل عجیب و غریبی تعجب می کند.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone