یکشنبه 15 اسفند 1400
بایرن 1 - 1 لورکوزن

بایرن 1 - 1 لورکوزن

بایرن مونیخ در شبی که خوش‌ شانس بود در خانه خود مقابل لورکوزن به تساوی 1-1 رسید.
لورکوزن در این دیدار فرصت های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد و شاید اگر سردار آزمون از ابتدا در زمین بود نتیجه دیگری رقم می خورد. اما علی‌رغم این موقعیت‌سوزی‌ها، در نهایت این دیدار تماشایی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه جمال موسیالا بود که امین عدلی در گوشه محوطه فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 18 بایرن مونیخ به گل رسید. روی ارسال کرنر و در شلوغی محوطه بود که نیکلاس سوله صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق هرادسکی را مغلوب کرد.

اما در اواسط نیمه اول لورکوزن به گل تساوی دست یافت. روی ارسال دمیربای از یک موقعیت ایستگاهی بود که توماس مولر، کاپیتان باتجربه بایرن مونیخ مرتکب اشتباه شده و دروازه اسون اولرایش را باز کرد تا بازی مساوی شود.

در دقیقه 40 و روی پاس اشتباه و عجیب دایوت اوپامکانو بود که امین عدلی در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و حتی اسون اولرایش را هم جا گذاشت، اما ضربه زمینی او به دیرک دروازه برخورد کرده و تبدیل به گل نشد.

در لحظات پایانی نیمه اول این بار آراگوئیز در سمت راست محوطه بایرن مونیخ صاحب موقعیتی تک به تک شده و تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه ضعیف و زمینی او از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

در دقیقه 56 روی ارسال امین عدلی بود که لورکوزن صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه فلورین ویرتز دقیق نبود و به تور کنار دروازه برخورد کرد. دقایقی بعد این بار روبرت لواندوفسکی با ارسال دقیق خود بایرن مونیخ را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر ریچاردز دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 89 در نهایت شاهد حضور سردار آزمون، مهاجم ایرانی و جدید لورکوزن به جای دیابی در میدان بودیم و از این بازیکن در بوندس‌لیگا رونمایی شد. اما این تغییرات نیز منجر به زدن گل برتری لورکوزن نشد و این تیم در شبی که فرصت های فراوانی را از دست داد، به نتیجه 1-1 مقابل بایرن مونیخ رضایت داد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone