دوشنبه 16 اسفند 1400
دلیل غیبت رونالدو در دربی منچستر مشخص شد

دلیل غیبت رونالدو در دربی منچستر مشخص شد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 37 ساله به دلیل مصدومیت دربی منچستر را از دست داد.
دیروز و هنگام حضور بازیکنان منچستریونایتد در هتل لوری برای دیدار مقابل منچسترسیتی اثری از کریستیانو رونالدو و ادینسون کاوانی دیده نشد تا شایعات در مورد غیبت این دو بازیکن در دربی منچستر قوت گیرد. حالا نشریه اتلتیک مدعی شد غیبت کریستیانو رونالدو در لیست، دلیل فنی نداشته و این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی و به صلاح‌دید رالف رانگنیک این دیدار را از دست داده است.

تنها دیدار لیگ برتری که رونالدو در این فصل از دست داده بود، به تساوی 2-2 یونایتد مقابل استون ویلا در تاریخ 15 ژانویه بازمی گردد که ستاره پرتغالی به دلیل درد از ناحیه لگن در آن بازی غایب بود. البته رونالدو در سال 2022 اصلا شرایط خوبی را تجربه کرده و در 10 بازی اخیر خود، فقط یک بار موفق به گلزنی شده بود.

اما علی‌رغم این افت قابل توجه نیز رونالدو با زدن 15 گل در 30 مسابقه در تمامی رقابت ها، بهترین گلزن منچستریونایتد در این فصل محسوب می شود. یونایتد تحت هدایت رالف رانگنیک در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و در 12 بازی اخیر خود تنها 17 گل به ثمر رسانده است. بدین ترتیب مارکوس راشفورد تنها گزینه کادر فنی یونایتد برای پست مهاجم نوک در این دیدار است و برونو فرناندز، هافبک تهاجمی این تیم نیز گزینه‌ای برای قرار گرفتن در پست 9 کاذب خواهد بود.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone