ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400
پرسپولیس خواستار میزبانی شهرآورد پایتخت

پرسپولیس خواستار میزبانی شهرآورد پایتخت

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که این تیم باید از امتیاز میزبانی در دربی استفاده کند.
دقایقی پس از صحبت‌های وزیر ورزش در جمع پیشکسوتان و مدیران پرسپولیس و استقلال که با اعلام حضور تماشاگران در بازی شهرآورد همراه بود، مدیرعامل پرسپولیس موضع گیری کرد.

رضا درویش با اعلام اینکه پرسپولیس در بازی دربی میزبان است، گفت که تقسیم بندی ۱۰ هزار نفر از طرفداران هر دو تیم را قبول ندارد و شهرآورد باید ۷۰-۳۰ باشد.

رضا درویش در حاشیه جشن ملی واگذاری سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: انشاالله که در ادامه مسیر واگذاری سهام بتواند به باشگاه پرسپولیس کمک شایانی کند و در اعتلای این باشگاه نقش داشته باشد چرا که تا دیروز طرفداران، فقط طرفدار بودند اما امروز این طرفداران مالکین باشگاه پرسپولیس هستند و در تصمیم گیری‌ها حتما موثر هستند. انشاالله با راهنمایی‌های این سهامداران بزرگ و میلیونی بتوانیم به جایگاهی که شایسته باشگاه پرسپولیس است؛ برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به اینکه وزیر ورزش اعلام کرد دربی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد؛ گفت: امروز ظهر گفتند که شورای تامین تصمیم گرفت که در دربی بین ۳۰ تا ۳۵ درصد گنجایش ورزشگاه هوادار به استادیوم بیاید که این یک اتفاق خوب است همزمان با این واگذاری، مردم از نزدیک تیمشان را می‌بینند. این یک موهبت است که به فال نیک می‌گیریم.

او درباره تعداد تماشاگرانی که در استادیوم حاضر خواهند شد؛ توضیح داد: هنوز مشخص نشده و باید مجاری قانونی را طی کند ولی چون ما میزبان هستیم اساسا باید ۷۰-۳۰ باشد.

درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود 10 هزار نفر از هواداران هر تیم در استادیوم حضور پیدا می‌کنند؛ گفت: گفتند شاید اینطور باشد اما چون میزبان هستیم نمی‌شود و میزبانی باید قاعده خودش را داشته باشد اما چون تصمیم گیر ما یا سازمان لیگ نیستیم باید منتظر بمانیم تا نظر بدهند. تازه چند ساعت است این بحث مطرح شده و باید منتظر بمانیم.

او در واکنش به این موضوع که دربی‌ها همیشه ۵۰-۵۰ برگزار می‌شد بیان کرد: باید به قانون احترام بگذاریم. ما اگر می‌خواهیم حرفه باشیم باید از یک جایی شروع کرد وگرنه باید تا ابد بگوییم ۵۰-۵۰ باشد.

مديرعامل پرسپولیس در خصوص اخباری که پیرامون اخراج حامد لک شنیده می‌شد گفت: همه اینها شایعه است. ایشان با قدرت به کار خودشان در تیم ادامه می‌دهند. این مشکل برای هر بازیکنی یک روزی پیش می‌آید که یک لحظه ناخواسته اشتباه کند.

درویش در پایان در مورد استوری شب گذشته بوژیدار رادوشوویچ گفت: وارد این حواشی نشویم.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone