پنجشنبه 4 فروردین 1401
اولین تمرین سال پرسپولیس با یک ترکیب غایب

اولین تمرین سال پرسپولیس با یک ترکیب غایب

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرینات خود در سال جدید را پس از پنج روز تعطیلی از چهارشنبه سوم فروردین ماه 1401 از ساعت 16 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.
با اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان ایران تمرینات خود را در سال جدید با حضور 15 بازیکن و در غیاب هشت ملی‌پوش که در تیم‌های ملی ایران، تاجیکستان و ازبکستان حضور دارند، آغاز کردند.

سید جلال حسینی و امید عالیشاه با هماهنگی کادر فنی، غایبان تمرین امروز بودند و سیامک نعمتی هم به دلیل گذراندن دوران نقاهت و ریکاوری پس از جراحی، دیگر غایب تمرین امروز بود. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پیش از آغاز تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی قرمزها دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد؛ حضور او در این تمرین برای هواداران پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای داشت.

در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و در پایان نیز مینی فوتبال را در برنامه داشتند. تمرین امروز 80 دقیقه به طول انجامید و در پایان، بازیکنان بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. تیم فوتبال پرسپولیس، پنج‌شنبه در دو نوبت؛ صبح و بعدازظهر به تمرین خواهد پرداخت.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone