جمعه 16 ارديبهشت 1401
استادیومی که می‌خواهد رقیب آزادی باشد

استادیومی که می‌خواهد رقیب آزادی باشد

بعد از نزدیک به ۷۷۰ روز درهای ورزشگاه نقش‌جهان به روی علاقه‌مندان به فوتبال باز شد تا از نزدیک شاهد یکی از مهم‌ترین مسابقات لیگ باشند.
از زمان ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال در ایران، تنها چند بار ورزشگاه آزادی فرصت پذیرایی از تماشاگران فوتبال را به‌دست آورده بود تا اینکه ستاد کرونا رسما با میزبانی استادیوم‌ها از فوتبال‌دوستان با ظرفیت ۳۰درصدی موافقت کرد.
سپاهان که همواره بعد از سرخابی‌های پایتخت به همراه تراکتور از بزرگ‌ترین پایگاه‌های هواداری در فوتبال ایران برخوردار بوده، مطابق انتظارات دیروز روی سکوهای نقش‌جهان تماشاگران پرتعدادش را به همراه داشت تا پس از مدت‌ها از حمایت هوادارانش بهره ببرد.
هرچند دیدارهای استقلال و سپاهان در اصفهان هرگز به اندازه‌ی مسابقات سپاهان با پرسپولیس جنجالی و پرحاشیه دنبال نشده، اما تقابل هواداران دو تیم در این بازی خالی از تنش هم نبود.

ابتدا هواداران استقلال بودند که بعد از گل دانشگر نقش‌جهان را روی سرشان گذاشتند و برای چند دقیقه سکوهای زرد را به سکوت وا داشتند. چند دقیقه بعد با گلزنی ولسیانی شاهد دو انفجار در ورزشگاه بودیم. اولی انفجار تماشاگرانی که بعد از ۲ سال و ۲ ماه گل‌زدن تیمشان را از نزدیک می‌دیدند و سر از پا نمی‌شناختند و بعد از آن هم نوبت به منفجر شدن یک نارنجک رسید که صدای انفجارش به حدی مهیب بود که تماشاگران هم میخ‌کوب شدند.

در ادامه بازی هواداران دو تیم مشغول تشویق تیم‌های خودشان بودند تا اینکه در دقایق پایانی یک چالش بین هواداران استقلال و فرشاد احمدزاده آغازگر فحاشی ها بود. هواداران استقلال که از حرکت احمدزاده به شدت عصبانی شده بودند با الفاظی رکیک او را مورد خطاب قرار دادند که بلافاصله تماشاگران سپاهان به همان تناسب از خجالت استقلالی‌ها درآمدند!
پرتاب بطری‌های آب به سمت یک‌دیگر پایان‌بخش حال و هوای هواداران دو تیم بود. اتفاقی که البته بهتر است زیر سایه‌ی حضور و حمایت پرشور هواداران دو تیم قرار بگیرد تا نیمه‌ی خالی لیوان آنقدر‌ها هم به چشم نیاید.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone