شنبه 26 شهریور 1401
فرهاد مجیدی و انتقام‌جویی با پیراهن زرد

فرهاد مجیدی و انتقام‌جویی با پیراهن زرد

تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست در سومین هفته از رقابت های لیگ امارات به پیروزی برسد.فرهاد مجیدی و انتقام‌جویی با پیراهن زرد
در سومین هفته از رقابت های ادنوک لیگ امارات، تیم فوتبال اتحاد کلبا در استادیوم خانگی خود پذیرای الظفره بود. این دیدار با حملات کلباء آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی، برایان رامیرز در موقعیت تک به تک با گلر الظفره قرار گرفت که ضربه او را عبدالله سلطان مهار کرد.

در دقیقه 24 یک حرکت دیدنی و تیمی بازیکنان کلباء از سمت چپ منجر به موقعیت شد که پاس رامیرز با عبور از گلر الظفره در مقابل دروازه خالی قرار گرفت اما مدافع میهمان پیش از احمد امیر مهاجم کلباء توپ را دور کرد و مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 32 ولید رشید بازیکن کلباء روی یک حرکت انفرادی و از سمت راست و با عبور از 2 بازیکن الظفره، در موقعیت فوق العاده گلزنی قرار گرفت ولی ضربه او را باز هم عبدالله سلطان مهار کرد. در ادامه الظفره 2 موقعیت خطرناک را به روی دروازه کلباء ایجاد کرد که در یکی از آنها، توپ به تیرک دروازه تیم مجیدی برخورد کرد.

در نهایت این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم حملات پر دامنه اتحاد کلباء به روی دروازه میهمان ادامه یافت تا اینکه بالاخره دروازه حریف باز شد. در دقیقه 72 حرکت خوب حسن یاسر از سمت چپ و ارسال او به روی دروازه، به حبیب الفردان رسید و این بازیکن با ضربه‌ای مطمئن، اتحاد کلباء را به گل نخست رساند.

دقایقی بعد برایان رامیرز صاحب توپ شد و با حرکتی انفرادی از میان مدافعان الظفره عبور کرد و توانست دروازه حریف را باز کند و اختلاف را به عدد 2 برساند. در ادامه اتحاد کلباء می توانست اختلاف را بیشتر کند که اینگونه نشد و در نهایت تیم فرهاد مجیدی به یک پیروزی شیرین و خانگی دست یافت.

آمار پایانی دیدار اتحاد کلباء که نشان از برتری تیم مجیدی دارد.
با این نتیجه، اتحاد کلباء توانست در سه هفته ابتدایی ادنوک لیگ امارات، 6 امتیازی شده و تا پیش از دیدار پایانی هفته میان شباب الاهلی و الوحده، در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

این در حالی است که اتحاد کلباء فصل گذشته تا پایان هفته ششم لیگ امارات با چهار تساوی و 2 شکست، تنها چهار امتیاز کسب کرده بود و حالا با فرهاد مجیدی، شروع فوق العاده ای در فصل جدید داشته است.

چهره رضایت بخش مجیدی در پایان بازی امشب؛ او گفته بود از سه هفته نخست 9 امتیاز کسب می کند ولی با به دست آوردن 6 امتیاز با تیم نه چندان مطرح اتحاد کلباء، دست به کار بزرگی زده است.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone