یکشنبه 27 شهریور 1401
وولوز 0-3 سیتی

وولوز 0-3 سیتی

منچسترسیتی با پیروزی 0-3 در زمین ولورهمپتون، موقتا به صدر جدول لیگ برتر رفت. در این بازی جک گریلیش، ارلینگ هالند و فیل فودن برای سیتیزن‌ها گلزنی کردند. کوین دی‌بروینه هم دو پاس گل داد.
منچسترسیتی که از 6 بازی قبلی خود با 14 امتیاز در رده دوم قرار داشت، امروز به زمین ولورهمپتون تیم پانزدهم جدول رفته بود تا با کسب یک پیروزی موقتا صدرنشین لیگ برتر شود. سیتی در نهایت نیز به هدف خود رسید.

در همان دقیقه اول بازی سیتی به گل دست یافت. ارسال دقیق کوین دی‌بروینه از راست به درون محوطه جریمه را جک گریلیش جلوتر از مدافعان وولوز به گل تبدیل کرد. این اولین گل فصل گریلیش بود.

سیتی همچنان تیم برتر میدان بود و در دقیقه 17 به گل دوم هم رسید. زننده این گل، ارلینگ هالند بود. ستاره نروژی که قبل از این بازی توانسته بود 10 گل در لیگ برتر به ثمر برساند، با شوت پای راست خود از بیرون محوطه جریمه توانست گل دوم سیتی را بزند و یازدهمین گلش در هفت بازی لیگ برتر را نیز ثبت کند. او در هر چهار بازی ابتدایی بیرون خانه خود در لیگ برتر هم گلزنی کرده(پنج بار) که یک رکورد است.

کار برای میزبان در دقیقه 33 سخت تر نیز شد. ناتان کالینز با خطای شدید روی جک گریلیش و دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا وولوز 10 نفره شود. سیتی بازهم شانس های گلزنی دیگری تا پایان نیمه اول داشت اما در نهایت با همان دو گل برتری به رختکن رفت.

میزبان بر خلاف انتظارات با وجود اینکه 10 نفره بود ولی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و پس از چند فرصت نصفه و نیمه در دقیقه 60 می توانست فاصله را کم کند اما دستپاچگی گونسالو گِدِس باعث شد تا او یک موقعیت خوب را در درون محوطه جریمه از دست بدهد. ضربه بال پرتغالی بی دقت بود و به بیرون رفت.

دقیقه 67 شوت ارلینگ هالند را دروازه بان وولوز برگشت داد و در برگشت بازهم دروازه بان ضربه فیل فودن را راهی کرنر کرد. در حالی که وولوز برتری محسوسی داشت، سیتی در دقیقه 69 به گل سوم رسید. حرکت از هالند شروع شد. او در سمت راست محوطه جریمه وولوز، کوین دی بروینه را صاحب توپ کرد و ارسال ستاره بلژیکی به درون محوطه جریمه با ضربه نرم و زمینی فیل فودن به گل سوم سیتی ختم شد.

در ادامه بازی سیتی بازهم شانس هایی برای گلزنی داشت ولی در نهایت بازی با برتری 0-3 تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به اتمام رسید و این تیم موقتا صدرنشین لیگ برتر شد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone