یکشنبه 27 شهریور 1401
آگزبورگ 1-0 بایرن

آگزبورگ 1-0 بایرن

بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ 0-1 مغلوب شد تا نتایج ضعیف این تیم در بوندسلیگا تداوم پیدا کند.
بعد از کسب سه تساوی متوالی در بوندسلیگا، بایرن مونیخ امروز نمایش چندان خوبی در خانه آگزبورگ نداشت و با قبول شکست 0-1، نشان داد هنوز در بوندسلیگا به تیم فصول قبل تبدیل نشده است. البته این تیم در دو بازی اول خود در لیگ قهرمانان خود برابر اینتر و بارسلونا به برتری دست یافته است.

آگزبورگ بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که نیدرلشنر بعد از گذر از سد ماتیس دی‌لیخت فرصت داشت دروازه بایرن مونیخ را باز کند، اما ضربه اش محکم نبود و با واکنش مانوئل نویر مواجه شد. در دقیقه 17 و روی پاس توماس مولر بود که لروی سانه در سمت راست محوطه و در موقعیتی تک به تک می توانست گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را دروازه بان آگزبورگ مهار کرد.

دقایقی بعد و روی ارسال کرنر بازیکنان آگزبورگ بود که ضربه لاگو در محوطه به بریشا رسید و او فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او چندان محکم نبود و باز هم مانوئل نویر واکنش نشان داد.

در دقیقه 32 ارسال توماس مولر می توانست زمینه ساز گلزنی جمال موسیالا شود، اما ضربه او را سنگربان حریف مهار کرد. یک دقیقه بعد مشابه این اتفاق تکرار شد و ضربه موسیالا در آستانه ورود به دروازه با عکس العمل گیکیویچ همراه شد.

در آخرین لحظات نیمه اول این سناریو یک بار دیگر تکرار شد و حتی ضربه موسیالا از دروازه بان هم گذشت، اما بائوئر توپ را دور کرد و در نهایت نیمه اول علیرغم حملات دو تیم با تساوی بدون گل تمام شد.
بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت جمال موسیالا بود که این تیم توسط سادیو مانه فرصت داشت به گل اول دست یابد، اما ضربه او از داخل محوطه را دروازه بان آگزبورگ دور کرد.

در دقیقه 59 این آگزبورگ بود که به گل اول دست یافت. ارسال یاگو از سمت چپ با ضربه ای فنی و دقیق بریشا به گوشه دروازه بایرن مونیخ همراه شد و مانوئل نویر نیز علیرغم شیرجه بلند نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

بایرن مونیخ خیلی زود و روی حرکت سادیو مانه فرصت داشت به گل تساوی دست یابد، اما ضربه توماس مولر از سمت راست محوطه جریمه دقیق نبود و با واکنش گیکیویچ همراه شد. در دقیقه 72 و روی پاس موسیالا بود که لروی سانه می توانست دروازه را باز کند، اما خروج گیکیویچ اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.

در اواخر بازی سرژ گنابری بعد از یک و دو با توماس مولر از سمت راست فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ثانیه های پایانی حتی مانوئل نویر هم برای زدن گل برتری پیش کشیده بود، اما ضربه سر او را دروازه بان حریف دور کرد تا این دیدار با برتری 0-1 آگزبورگ تمام شود.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone