جمعه 6 خرداد 1401
مالدینی : رافائل لیائو یک بازیکن غیر قابل فروش است!

رافائل لیائو یک بازیکن غیر قابل فروش است!

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی باشگاه میلان، رافائل لیائو را یک بازیکن غیر قابل فروش می داند.
رافائل لیائو یکی از هیجان انگیزترین بازیکنان این فصل رقابت‌های سری آ بود. ستاره پرتغالی در جریان پیروزی سه‌گله روسونری برابر ساسولو که منجر به قهرمانی این تیم در سری آ شد در ارسال پاس گل هت‌تریک کرد تا یک بار دیگر قابلیت‌های فوق العاده خود را به‌نمایش گذاشته باشد. رافائل لیائو همچنین به‌عنوان بهترین بازیکن فصل رقابت‌های سری آ نیز انتخاب شد.

عملکرد خیره کننده ستاره پرتغالی باعث شده که مشتریان زیادی پیدا کند و گفته می‌شود که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب رافائل لیائو هستند. با این حال کالچو مرکاتو اخیرا گزارش داد که یک بند آزادسازی بزرگ و 150 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن با روسونری وجود دارد که می‌تواند باعث ماندن ستاره پرتغالی در سن سیرو شود.

از طرف دیگر گزارش‌ها حاکی از آن است که بعد از ناکامی بزرگ رئال مادرید در جذب کیلیان امباپه، اکنون آنها شرایط به خدمت گرفتن رافائل لیائو را مورد بررسی قرار می دهند و حتی ممکن است قصد داشته باشند که بند آزادسازی این ستاره پرتغالی را پرداخت کنند. با این وجود مدیر ورزشی باشگاه میلان یعنی پائولو مالدینی آب پاکی را روی دست رئال مادرید ریخته و در این باره می‌گوید: "در قرارداد رافائل لیائو یک بند آزادسازی به ارزش 150 میلیون یورو وجود دارد اما ما او را بازیکنی دست نیافتنی می دانیم."

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone