جمعه 6 خرداد 1401
مولر: شاید فینال را نبینم، لیورپول قهرمان می‌شود

مولر: شاید فینال را نبینم، لیورپول قهرمان می‌شود

توماس مولر پیش بینی کرد دیدار رئال مادرید و لیورپول با تساوی پرگل به پایان برسد و ضربات پنالتی حکم به برتری قرمزها دهد.
تیم‌های فوتبال لیورپول و رئال مادرید در آخرین بازی خود در فصل 22-2021، شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در فینال لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه اِستادو فرانس شهر پاریس به مصاف هم خواهند رفت. دو تیم در حالی در حساس‌ترین بازی فصل خود مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که شاگردان کارلو آنچلوتی به دنبال ثبت چهاردهمین قهرمانی باشگاه رئال مادرید در این رقابت‌ها هستند و سرخپوشان مرسی‌ساید هم در تلاش برای رسیدن به رکورد میلان و ثبت هفتمین قهرمانی‌شان در این تورنمنت معتبر هستند.

توماس مولر معتقد است لیورپول به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست خواهد یافت. مولر که همراه بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد، گفت:« این احساس را دارم که لیورپول بهتر است. با این حال انتظار دارم یک فینال بسیار نزدیک در روز شنبه در پاریس برگزار شود. باید ببینید رئال در لیگ و به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا چه کرده است. رئال تیم خیلی خوبی است و فکر نمی‌کنم در جریان بازی شکست بخورد. پیش بینی من تساوی2-2 است و لیورپول در ضربات پنالتی پیروز خواهد شد.»

مولر ادامه داد:« کاش می‌توانستیم در فینال باشیم. این تقصیر خودمان است که از فرصت های مان برابر ویارئال استفاده نکردیم. ویارئال ما را شکست داد در غیر این صورت ما در نیمه نهایی با لیورپول دیدار می کردیم. قطعا نتیجه فینال را پیگیری خواهم کرد. با این حال نمی‌دانم بتوانم بازی را ببینیم یا خیر.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone