جمعه 6 خرداد 1401
نیمار مثل 45ساله‌هاست، او می‌توانست از مسی بهتر شود

نیمار مثل 45ساله‌هاست، او می‌توانست از مسی بهتر شود

مربی فرانسوی بازهم به نیمار تاخت و او را یک بازیکن بازنشسته توصیف کرد.
نیمار که پنجمین فصل حضورش در رختکن پاری سن ژرمن را به پایان رساند، در فصل جاری و در 28 مسابقه موفق به زدن 13 گل و ارسال هشت پاس گل شد. البته مصدومیت شدید نیمار در اواخر سال گذشته میلادی باعث شد او حدود سه ماه از میادین دور بماند و نتواند در تمام طول فصل در خدمت تیمش باشد.

نیمار که سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد، به دلیل مصدومیت های متوالی هرگز نتوانسته توانایی های واقعی خود را نشان دهد و به نظر، صبر مسئولان پی اس جی نیز لبریز شده و قصد فروش او را دارند. او دستمزد بالایی هم دریافت می کند و جالب اینکه تابستان گذشته قراردادش را تمدید کرد.

رولاند کوربیس مربی سابق مارسی در مصاحبه با رادیو مونته کارلو انتقادات تندی را نثار نیمار کرد و گفت:« نیمار از لحاظ بدنی و فیزیولوژی مثل 45 ساله هاست. به مسی نگاه کنید که در اولین فصل حضورش در پی اس جی که بیشتر به وفق پیدا کردن با محیط جدید گذشت، 13 توپ به تیر دروازه زد و همیشه حرفه ای رفتار کرد. نیمار را در سال های اخیر بیشتر یک شخصیت مسخره و عروسکی دیده ام. اگر واقعا حرفه ای کار کند و تا ساعت 4 صبح با دوستانش مشغول پوکر بازی کردن نباشد، می تواند حتی از مسی هم بهتر شود. اینکه نیمار جوان تر از مسی است، برایم مثل یک شوخی می ماند. نیمار انگار یک بازیکن بازنشسته است.»

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone