ﺳﻪشنبه 15 شهریور 1401
استقلال هر هفته خانه‌تکانی می‌کند!

استقلال هر هفته خانه‌تکانی می‌کند!

به نظر می‌رسد تغییرات ساپینتو در ترکیب استقلال برای مسابقه با پیکان ادامه دار باشد.استقلال هر هفته خانه‌تکانی می‌کند!
استقلال در شرایطی عصر سه‌شنبه مقابل پیکان قرار می‌گیرد که ریکاردو ساپینتو در 4 بازی گذشته هربار تغییراتی را در ترکیب اصلی تیم خود ایجاد کرده است.

سرمربی پرتغالی استقلال که قبل از حضور در ایران شناخت زیادی از قهرمان لیگ برتر نداشت، حالا با وجود اینکه تیمی پرستاره را در اختیار دارد اما مشخص است که هنوز نتوانسته ترکیب اصلی خود را پیدا کند و به همین خاطر در مسابقات گذشته تغییرات متعددی را در ترکیب استقلال شاهد بودیم.

حالا در آستانه مسابقه با پیکان پیش بینی می‌شود که ساپینتو بازهم تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد کند. پرمهره بودن استقلال به خصوص در خط حمله باعث خواهد شد تا ساپینتو برای برد مقابل پیکان بخواهد بهترین عناصر تهاجمی خود را به زمین بفرستد و او شاید مجبور شود از برخی نفرات در پست‌های دیگر هم استفاده کند.

مهدی قایدی محتمل‌ترین گزینه‌ای است که شاید در مسابقه با پیکان به ترکیب اصلی برگردد اما اضافه شدن او به ترکیب منوط به بیرون رفتن یکی از مهاجمان از ترکیب یا جابه‌جایی برخی نفرات در برخی پست‌ها است.

از سوی دیگر احتمال می‌رود که زبیر نیک‌نفس هم بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و رسیدن به شرایط ایده‌آل به ترکیب اصلی استقلال برگردد و در این صورت یکی از هافبک‌های وسط نیمکت نشین خواهد شد.

به نظر می‌رسد خانه تکانی و تغییر ترکیب استقلال مقابل پیکان هم ادامه داشته باشد تا شاید در این مسابقه ساپینتو بتواند به ترکیب اصلی ایده‌آل و آرمانی خود دست پیدا کند.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone