ﺳﻪشنبه 15 شهریور 1401
توخل: درباره VAR حرف بزنم جریمه نمی‌شوم؟

توخل: درباره VAR حرف بزنم جریمه نمی‌شوم؟

توماس توخل، سرمربی چلسی در آستانه دیدار تیمش با دینامو زاگرب در روز اول لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی با اینکه از نتایج اخیر خود ناراضی است اما با تمام قوا به مصاف تیم کروات خواهد رفت.توخل: درباره VAR حرف بزنم جریمه نمی‌شوم؟
چلسی فردا در اولین بازی فصل جدید چمپیونزلیگ با دینامو زاگرب بازی می‌کند. توماس توخل می‌گوید بازی اول این رقابتها آن هم در خارج از خانه همیشه دشوار است.
ورزشگاه ماکسیمیر در زاگرب، پایتخت کرواسی، فردا شب شاهد اولین بازی گروه E لیگ قهرمانان است. دیداری که دینامو زاگرب در مقابل چلسی برگزار خواهد کرد. توماس توخل در آستانه این دیدار می‌گوید بازیکنانش برای شروع چمپیونزلیگ کاملا آماده هستند ولی می‌دانند دیداری دشوار در پیش دارند.

بازی با دینامو زاگرب
آنها با بردن و صدرنشینی در لیگ کشورشان عادت دارند. این شرایط در تیم ذهنیت خاصی ایجاد می‌کند. آنها در مرحله انتخابی این ذهنیت را نشان دادند. صعود از مرحله انتخابی چمپیونزلیگ اصلا ساده نیست. دینامو استحقاق حضور در این تورنمنت را دارد و شک ندارم در مقابل ما در خانه خودشان یک بازی احساسی و تکنیکی برگزار خواهند کرد.

کروات‌ها همیشه بازیکنان باکیفیتی دارند و این درباره دیناموزاگرب هم صادق است. آنها از نظر فردی خیلی باکیفیت هستند. در فاز تهاجمی با سرعت و دریبل‌های زیاد نتیجه می‌گیرند و در جناحین هم همین خصوصیات را دارند. آنها از اینکه روی کاغذ شانس کمی برای پیروزی دارند بیشترین استفاده را می‌برند.

ما خودمان در شرایط هستیم که باید بهتر بشویم و از نتایج اخیرمان کاملا راضی نیستیم. چمپیونزلیگ شروع شده و این برایمان خیلی هیجان‌انگیز است. می‌دانیم که بازی در اولین دیدار آن هم در خارج از خانه، یک چالش جدی است که می‌تواند به موقعیت‌های پیچیده برسد. ما باید متواضعانه بازی کنیم.

اعتراض شدید چلسی به VAR در بازی‌های اخیر
الان می‌شود چیزی بگویم بدون آنکه دوباره جریمه شوم؟ خط قرمز بالاخره کجا است؟ شاید بهتر باشد دیگران در این باره صحبت کنند. در اینکه در بازی‌های اخیر اشتباهاتی شده هیچ شکی وجود ندارد و هیچکس در این باره راضی نیست. ولی باید قبول کنیم که هیچوقت هیچ بازی‌ای بدون اشتباه داوری نخواهد بود.

فرصت ایده‌آل برای اوبامیانگ که اولین بازی خود با چلسی را انجام بدهد؟
اوبا خیلی جاه‌طلب است و تمرکز بالایی دارد. او برای بازی کردن با پیراهن چلسی عطش دارد چون می‌خواهد خودش را ثابت کند. او برای همین به اینجا آمده. ما از همان لحظه اول این را حس کردیم که اوبا با روحیه مضاعف برای چلسی بازی خواهد کرد. فردا ما با خوشحالی او را به میدان می‌فرستیم تا خودش را ثابت کند.

ماتئو کواچیچ و بازگشت به زاگرب
ماتئو بازیکن بی‌نظیری است. از این گذشته او مرد فوق‌العاده‌ای است و به عنوان بازیکنی در خدمت تیم، همه را شیفته خودش می‌کند. در اختیار داشتن چنین بازیکنی برای من باعث افتخار است. این بازی برای او خاص و احساسی است. زاگرب شهر ماتئو است. او به کشورش برمی‌گردد، جایی که بارها با افتخار در آن بازی کرده است. از اینکه او به ترکیب برگشته و آمادگی‌اش را به‌دست آورده خیلی خوشحالیم.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone