چهارشنبه 16 شهریور 1401
دورتموند 3-0 کپنهاگن

دورتموند 3-0 کپنهاگن

بوروسیا دورتموند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد کپنهاگن دانمارک را با نتیجه 3-0 شکست دهد.
دورتموند فصل جدید لیگ قهرمانان را با یک بازی خانگی آغاز کرد. زردپوشان آلمانی در یک مسابقه از گروه G رقابت‌ها امشب در خانه‌شان، ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، میزبان تیم دانمارکی کپنهاگن بودند.

هواداران دورتموند مثل همیشه از مسابقه تیم‌شان استقبال زیادی داشتند و با زردپوش کردن سیگنال ایدونا پارک، دیوار زرد مشهور را در این ورزشگاه برپا کردند. دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و در همان نیمه اول برتری خود را به حریف تحمیل کرد.

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند، در دقیقه 35 قفل دروازه‌ها را باز کرد تا تیمش را از حریف پیش بیندازد. او پاس گل یولیان برانت را وارد دروازه دانمارکی‌ها کرد تا استادیوم را غرق شادی کند.

هفت دقیقه بعد دورتموندی‌ها مزد ادامه حملات‌شان را گرفتند تا رافائل گوریرو، دفاع چپ پرتغالی، اختلاف را به دو گل برساند. گوریرو که در این مسابقه یکی از بهترین بازیکنان دورتموند بود پاس جیووانی رینا را به گل تبدیل کرد.

دورتموند با اینکه در نیمه اول تورگان هازارد را به دلیل مصدومیت از دست داد تا هواداران نگران این ستاره بلژیکی بشوند اما در میدان، برتری کامل از هر نظر با زردپوشان بود.

با شروع نیمه دوم کپنهاگن با توجه به کمی عقب کشیدن دورتموند برای به‌‍دست گرفتن ابتکار عمل تلاش کرد ولی قدرت تیم دانمارکی قابل مقایسه با دورتموندی‌ها نبود. تا اینکه در دقیقه 83 جیووانی رینای آمریکایی دومین پاس گل خود را داد تا این بار جود بلینگام گلزنی و نتیجه را 3-0 کند.

پنج دقیقه بعد کپنهاگن توپ را وارد دروازه دورتموند کرد اما خوشحالی دانمارکی‌ها چندان طول نکشید چرا که گل آنها توسط VAR مردود اعلام شد. داور ویدیویی با بررسی دقیقه صحنه به این نتیجه رسید که بازیکن دانمارکی، کورنلیوس، در آفساید بوده است. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید تا دورتموند یک پیروزی مقتدرانه در اولین بازی خود به‌دست بیاورد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone