جمعه 18 شهریور 1401
اعتراض رسمی باشگاه پیکان به برنامه‌ریزی لیگ برتر

اعتراض رسمی باشگاه پیکان به برنامه‌ریزی لیگ برتر

مدیررسانه باشگاه پیکان به طور رسمی اعتراض این باشگاه را به برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر اعلام کرد.اعتراض رسمی باشگاه پیکان به برنامه‌ریزی لیگ برتر
تیم فوتبال پیکان در شرایطی عصر شنبه در هفته ششم لیگ مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود که نسبت به حریف خود یکروز کمتر استراحت کرده است. این مساله موجب اعتراض رسمی پیکانی‌ها به سازمان لیگ شده است.

در ابتدای نشست خبری امروز سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان، امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه این باشگاه ضمن اعتراض به برنامه مسابقات لیگ بیان کرد:‌ «یک نکته ای را درباره برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر باید بگویم که به نوعی اعتراض رسمی ما به زمان بازی مان در هفته ششم لیگ برتر محسوب می‌شود. ما یکروز کمتر از گل‌گهر استراحت کردیم؛ چراکه بازی ما با استقلال در هفته پنجم یکروز دیرتر از سایر بازی ها انجام شد. فکر می‌کنم یک بی عدالتی است که سازمان لیگ انجام می‌دهد.»

مدیررسانه پیکان ادامه داد: «امیدواریم دیگر چنین اتفاقی را در برنامه ریزی مسابقات نبینیم. مخصوصا در شرایطی که بازی‌ها بسیار فشرده و پشت سر هم برگزار می‌شود. واقعا ما هیچ کاری در حوزه فنی نتوانستیم برای بازی فردا انجام بدهیم و آقای حسینی بیشتر می‌توانند در این خصوص توضیح بدهند. انشاالله در آینده شاهد چنین مسائلی در برنامه ریزی مسابقات نباشیم.»

بعد از مدیررسانه پیکان، مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان نیز در شروع صحبت‌هایش به برنامه ریزی مسابقات اشاره کردو گفت:‌«مشکلی که ما داریم بحث ریکاوری ما برای این بازی بوده. سرمربی محترم تیم ملی تازه یکشنبه به ایران می آید و من نمیدانم اصلا چه اصراری بود بازی ما چهار روز بعد از بازی با استقلال برگزار شود. با توجه به زمین های موجود و عدم ریکاوری مناسب مطمئنم این بازی برای ما درد سر ساز می شود.»

سرمربی پیکان همچنین افزود: «نگرانی من بحث مصدومیت است. از آقای مهدی می خواهم خودش را جای ما بگذارد. اصلاً معلوم نیست مینی کمپ تیم ملی در چه زمانی برگزار می شود چه اصراری بود فشرده بازی ما را برگزار کنند‌؟ به شدت بازیکن از نظر انرژی تخلیه می‌شود و فشار زیادی به بازیکن می آید. این بی عدالتی در حق تیم ما است و از همینجا اعتراض خودم را اعلام می کنم. امیدوارم این بی عدالتی ها و سوء مدیریت ها را دیگر نداشته باشیم.»

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone