شنبه 19 شهریور 1401
یونایتد 0-1 سوسیداد

یونایتد 0-1 سوسیداد

پنالتی مشکوک و کمی بدشانسیمنچستریونایتد در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ اروپا در خانه با نتیجه 1-0 مغلوب سوسیداد شد.یونایتد 0-1 سوسیداد: پنالتی مشکوک و کمی بدشانسی
شاگردان اریک تن هاخ که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردند، در دیدار امشب هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت با یک گل مغلوب شدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 14 بود که اولین موقعیت بازی نصیب رونالدو شد اما پیش از اینکه او بتواند ضربه نهایی را بزند، گوروسابل توپ را از مقابل او دور کرد.
سه دقیقه بعد، روی ارسال اریکسن، بار دیگر رونالدو می‌توانست صاحب موقعیت شود اما توپ ارسالی کمی بلند بود و ستاره پرتغالی نتوانست ضربه مناسبی به توپ بزند.
برتری یونایتد ادامه داشت و در دقیقه 2، روی حرکت خوب آنتونی الانگا، این فرد بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مرینو با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد.

دو دقیقه بعد، اریکسن با یک پاس خوب رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما حضور به موقع پاچکو، این فرصت را هم از یونایتد گرفت.
در ادامه باز هم این بازیکنان یونایتد بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 35، روی ارسال دیوگو دالوت، رونالدو با ضربه سر مرینو را مغلوب کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.
در دقایق پایانی بار دیگر بازی متعادل دنبال شد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس الانگا، این رونالدو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه سوسیداد به بیرون رفت.
در ادامه بازیکنان سوسیداد پیش کشیدند و در دقیقه 54، روی ارسال مونیوز، یک فرصت خوب نصیب سورلوت شد اما او نتوانست ضربه سر را به خوبی بزند و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه 57 این سوسیداد بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه داوید سیلوا درون محوطه جریمه به دست لیساندرو مارتینز برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد. برائیس مندز پشت توپ قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست داوید دخیا، ضربه اش را به گوشه دروازه یونایتد فرستاد.

بعد از این گل بازیکنان یونایتد پیش کشیدند و در دقیقه 65، روی ارسال برونو فرناندز، این کاسمیرو بود که می توانست گل تساوی را بزند اما ضربه سر چکشی او راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
حملات یونایتد ادامه داشت و در مقابل بازیکنان سوسیداد هم به دنبال استفاده ضدحملات بودند تا به گل دوم برسند. در این بین تیم میزبان صاحب چند موقعیت خوب شد که نتوانست از آنها استفاده کند. در سمت مقابل هم بهترین فرصت سوسیداد برای زدن گل دوم در دقیقه 90 بود که اما خروج به موقع دخیا این فرصت را از آنها گرفت.
در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یونایتد در خانه با نتیجه 1-0 مغلوب شد.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone