یکشنبه 20 شهریور 1401
لایپزیش 3-0 دورتموند

لایپزیش 3-0 دورتموند

لایپزیش با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با سه گل دورتموند را مغلوب کند.لایپزیش 3-0 دورتموند؛ شروع درخشان مارکو روزه
استخدام مارکو روزه نتیجه بسیار خوبی برای لایپزیش داشت و این تیم با ارائه عملکردی فوق العاده موفق شد با نتیجه 0-3 دورتموند را شکست دهد.

لایپزیش بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت راست، ویلی اروبان با یک ضربه سر چکشی از فاصله ای قابل توجه موفق به باز کردن دروازه دورتموند شد. دقایقی بعد دومنیک ژوبوژلای از سمت چپ با ضربه ای محکم می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما دروازه بان دورتموند به خوبی واکنش نشان داد.

در دقیقه 44 این بار تیمو ورنر در سمت راست محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این ستاره آلمانی با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما لحظاتی بعد این تیم به گل دوم رسید.

دومنیک ژوبوژلای پشت محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای تماشایی و فوق العاده دروازه حریف را باز کرد تا نیمه نخست با همان برتری 0-2 به سود لایپزیش به اتمام برسد.

دورتموند در نیمه دوم در صدد جبران برآمده و مارکو رویس در همان دقایق ابتدایی و از بیرون محوطه موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 61 این بار تیمو ورنر با ضربه پای چپ از مرکز محوطه دروازه دورتموند را تهدید کرد، اما مه‌یر به خوبی واکنش نشان داد.

دقایقی بعد این بار کریستوفر انکونکو از زاویه ای بسته می توانست کار دورتموند را تمام کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 84 لایپزیش به گل سوم نیز دست یافت. روی ارسال تیمو ورنر، آمادو هایدارا از مرکز محوطه و با ضربه ای محکم موفق به زدن گل سوم تیمش شد تا در نهایت لایپزیش 0-3 حریف نامدار خود را شکست دهد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone