یکشنبه 20 شهریور 1401
برست 0-1 پی‌اس‌جی

برست 0-1 پی‌اس‌جی

پاری سن ژرمن در دیدار دشوار در خانه خود با نتیجه 0-1 به برتری برابر برست رسید.برست 0-1 پی‌اس‌جی؛ باز هم برتری با درخشش نیمار
پاری سن ژرمن که با اقتدار در صدر لیگ فرانسه قرار دارد، امشب نیز با تک گل نیمار و البته مهار پنالتی توسط جیجی دوناروما، یا یک گل موفق شد در خانه خود به پیروزی برسد.

در همان دقایق ابتدایی و روی پاس نیمار به لیونل مسی بود که این ستاره باتجربه در سمت چپ و زاویه ای دشوار صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن به تور کنار دروازه برست برخورد کرد.

در دقیقه 20 خوان برنات در گوشه محوطه می توانست دروازه برست را باز کند، اما در زدن ضربه نهایی تعلل کرد و در ادامه ضربه لیونل مسی نیز بعد از برخورد به مدافع حریف با فاصله کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 30 حملات پاری سن ژرمن نتیجه داد و این تیم بالاخره به گل اول دست یافت. روی پاس چیپ و فنی فوق العاده لیونل مسی، نیمار در سمت چپ محوطه صاحب موقعیتی تک به تک شده و با یک ضربه محکم و دقیق موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول لیونل مسی از فاصله ای نزدیک فرصت داشت گل دوم را به ثمر رساند، اما ضربه او را بیزوت به خوبی دفع کرد. در دقیقه 45 باز هم این دروازه بان ضربه کیلیان امباپه را دور کرد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 پاری سن ژرمن به اتمام رسید.

پاری سن ژرمن در نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شده و خیلی زود و روی ارسال کیلیان امباپه فرصت داشت به گل دوم دست یابد، اما ضربه سر لیونل مسی با بدشانسی به دیرک برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه 58 و روی همکاری لیونل مسی و نیمار بود که کیلیان امباپه صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل دوم شد، اما ضربه این ستاره فرانسوی دقیق نبود و راهی به دروازه برست پیدا نکرد.

اما در دقیقه 70 و با اشتباه پرنسل کیمپمبه، تیم برست صاحب یک ضربه پنالتی شد. اسلام سلیمانی پشت توپ قرار گرفت و جیجی دوناروما با شیرجه ای فوق العاده به سمت راست موفق شد این موقعیت طلایی را از حریف بگیرد.

دقایقی بعد باز هم این بار پرنسل کیمپمبه بود که با اشتباه عجیب خود فرصت خوبی را برای گلزنی سلیمانی مهیا کرد، اما ضربه او در دهانه دروازه را دوناروما به زیبایی مهار کرد و این فرصت نیز از دست رفت. در دقیقه 89 ضربه سر مارکینیوش با اختلاف کمی از کنار دروازه برست به بیرون رفت و این بازی با برتری 0-1 پاری سن ژرمن به اتمام رسید.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone