دوشنبه 21 شهریور 1401
بارسلونا و نیاز به فروش 4 بازیکن نامدار در زمستان

بارسلونا و نیاز به فروش 4 بازیکن نامدار در زمستان

بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی، چهار بازیکن باتجربه و بزرگ خود که دستمزد بالایی دریافت می کنند را بفروشد. کاهش سقف دستمزد در بارسلونا یک اقدام ضروری است.
بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی فوق العاده کار کرد. به لطف فعال شدن چهار اهرم مالی، بارسا توانست بازیکنان بزرگی را جذب کند و همچنین توانست چند بازیکن مازاد خود را نیز بفروشد. به برخی دیگر مثل میرالم پیانیچ و مارتین برایثویت نیز برگه فسخ قرارداد را داد تا به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شوند. اما بارسلونا زمستان تقریبا شلوغی را نیز در پیش خواهد داشت.

مهمترین ماموریت مدیران بارسا در انتقالات زمستانی، به پایان رساندن کارهای نیمه تمام تابستان است. بارسا باید تا قبل از تابستان 2023 سقف دستمزدهای خود را کاهش دهد چرا که هیچ بازیکنی حاضر به کاهش دستمزد خود در تابستان امسال نشد و اخیرا خاویر تباس، رئیس لالیگا، در این مورد به بارسا هشدار داد.

طبق ادعای اسپورت، بارسلونا در زمستان روی خلوت کردن فهرست خود تمرکز خواهد کرد. برای کاهش سقف دستمزد، فروش چند بازیکن که دستمزد بالایی دریافت می کنند، ضروری است. بازیکنانی که در برنامه‌های اصلی ژاوی جایی ندارند ولی دستمزد بالای‌شان به یک معضل تبدیل شده است. بارسا از حالا به فروش جرارد پیکه، جوردی آلبا، ممفیس دیپای و فرانکی دی‌یونگ فکر می کند. ژاوی در تیم خود پنج مدافع میانی و سه مدافع چپ دارد.

در خط حمله نیز ترافیک مهاجم بالاست و قطعا در زمستان باید این مشکل حل شود. دیپای، پیکه و آلبا گزینه های اصلی خروج خواهند بود و همچنین تلاش خواهد شد تا دی‌یونگ نیز راضی به جدایی شود. در انتقالات تابستانی، ستاره هلندی اصرار به ماندن داشت و همه پیشنهادات خود را رد کرد اما تلاش ها برای فروش او در زمستان ادامه خواهد داشت.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone