دوشنبه 21 شهریور 1401
یووه 2-2 سالرنیتانا

یووه 2-2 سالرنیتانا

یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی مقابل سالرنیتانا به تساوی 2-2 رسید.
در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با دو گل پیش افتاد اما شاگردان آلگری توانستند در دقایق پایانی کار را به تساوی بکشند و یک امتیاز از این دیدار خانگی کسب کنند.

سالرنیتانا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4 بود که کریشتوف پیونتک صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه یووه به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد نوبت یوونتوسی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کنند اما لوئیجی سه‌په، دروازه بان سالرنتینا، با حضور به موقع ضربه فابیو میرتی را مهار کرد.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 18 این سالرنیتانا بود که به گل اول بازی رسید. روی حرکت خوب پاسکوآله ماتزوکی از سمت چپ و ارسال تند و تیز او به دهانه دروازه بود که آنتونیو کاندروا موفق شد حساب کار را 1-0 کند.

بعد از این گل یوونتوسی ها پیش کشیدند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در مقابل در دقیقه 30 روی ارسال کاندروا، این پیونتک بود که می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در ادامه باز هم این یوونتوسی ها بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند و در دقیقه 39، ولاهوویچ دروازه سالرنیتانا را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.
در دقایق پایانی یوونتوسی ها در تلاش بودند که گل خورده را جبران کنند اما در وقت های تلف شده، این سالرنیتانا بود که صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه پیونتک در محوطه جریمه یووه به دست گلیسون برمر برخورد کرد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. خود پیونتک پشت ضربه قرار گرفت و بعد از فریب ماتیا پرین، حساب کار را 2-0 کرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس هجومی آغاز کرد و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقیقه 51 بود که حرکت فیلیپ کاستیچ از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه را گلیسون برمر با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

یوونتوس می توانست یک دقیقه بعد به گل تساوی برسد اما ضربه فدریکو فازیو، مدافع سالرنیتانا، که قصد دفع ارسال دوشان ولاهوویچ داشت با خوش شانسی او به تیر دروازه خودی برخورد کرد و گل نشد.
در ادامه این یوونتوسی ها بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث می شد تا فرصت های این تیم یکی بعد از دیگری از دست برود.
هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، فشار حملات یووه بیشتر و بیشتر می شد تا اینکه سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده این تیم به یک ضربه پنالتی رسید. خطای تونی ویلنا روی الکس ساندرو باعث شد تا داور یک پنالتی به سود یووه اعلام کند.
لئوناردو بونوچی پشت توپ قرار گرفت و شوت محکم او را سه‌په دفع کرد اما توپ برگشتی بار دیگر مقابل بونوچی قرار گرفت و خود او کار را تمام کرد تا بازی 2-2 مساوی شود.

حملات یووه بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده این تیم به گل سوم رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت ولی آرکادیوش میلیک که این گل را زده بود، به دلیل درآوردن پیراهن کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

این اتفاق باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و خوان کوادرادو و فدریکو فازیو هم از بازی اخراج شدند و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone