چهارشنبه 23 شهریور 1401
اسپورتینگ 2-0 تاتنهام

اسپورتینگ 2-0 تاتنهام

تاتنهام در دومین هفته لیگ قهرمانان در بازی خارج از خانه مقابل اسپورتینگ لیسبون با دو گلی که در واپسین دقایق دریافت کرد .
تاتنهام که لیگ قهرمانان را با یک پیروزی روحیه‌بخش آغاز کرده بود و در خانه موفق شده بود مارسی را 2-0 شکست دهد برای دومین بازی خود در گروه D رقابتها امشب به لیسبون رفت تا با اسپورتینگ دیدار کند.

اسپورتینگ که هفته اول نتیجه‌ای عالی به‌دست آورده و در خانه فرانکفورت 3-0 به پیروزی رسیده بود در اولین بازی خانگی خود در این فصل چمپیونزلیگ روبه‌روی تیم آنتونیو کونته ایستاد.

نیمه اول بازی از طرف هر دو تیم با احتیاط دنبال شد و شاهد موقعیت چندانی روی دروازه‌ها نبودیم. اسپورتینگ در دقیقه 7 یک فرصت روی دروازه حریف خلق کرد که شوت پوته، وینگر این تیم، توسط هوگو لوریس دفع شد. تاتنهام هم در دقیقه 25 فرصتی برای گلزنی داشت که ضربه سر لیچارلیسون روی سانتر پریشیچ را سنگربان تیم پرتغالی دفع کرد.

مهمترین فرصت گلزنی این نیمه در دقیقه 45+1 توسط اسپورتینگ خلق شد. ادواردز با یک حرکت تکنیکی عالی چند بازیکن تاتنهام را از سر راه برداشت و بعد از بازی ترکیبی با ترینکائو شوتی به سمت دروازه تاتنهام شلیک کرد که لوریس با مهاری استثنایی مانع باز شدن دروازه تیمش شد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

درخشش ادواردز برای اسپورتینگ در شروع نیمه دوم هم ادامه داشت. اما او نتوانست موقعیتی جدی روی دورازه تاتنهام خلق کند. در دقیقه 54 هری کین، شوتی به سمت دروازه اسپورتینگ شلیک کرد که آدان دروازه‌بان این تیم موفق شد مانع باز شدن دروازه‌اش شود. تاتنهام کم کم به تیم بهتر میدان تبدیل می‌شد.

در ادامه اما حملات دو تیم زهر کافی نداشت و در دقیقه 89 هوگو لوریس با یک مهار عالی دیگر تیمش را در بازی نگه داشت. ضربه پورو با شیرجه این دروازه‌بان فرانسوی راهی کرنر شد تا نتیجه تساوی بدون گل حفظ شود.

درحالی‌که عقربه‌های ساعت ورزشگاه دقیقه 90 را نشان می‌داد پوته کرنر را روی دروازه لوریس ارسال کرد و پائولینیو مهاجم پرتغالی اسپورتینگ با ضربه سر دروازه تاتنهام را باز کرد تا ضربه‌ای سخت به تیم کونته وارد شود.

درحالی‌که تاتنهام بعد از دریافت گل لحظه آخری روحیه خود را باخته بود سه دقیقه بعد در وقت‌های تلف شده آرتور برزیلی که در دقیقه 90 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود پاس پائولینیو را دریافت کرد و با عبور از امرسون دروازه هوگو لوریس را هم باز کرد تا تاتنهام با شکست 2-0 بدرقه شود.

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone