شنبه 31 ارديبهشت 1401
واکنش ها به انتخاب داور جنجالی برای جام جهانی

واکنش ها به انتخاب داور جنجالی برای جام جهانی

داور جنجالی جام ملت‌های آفریقا که زودتر از موعد مقرر سوت پایان بازی را به صدا درآورده بود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر انتخاب شد.
جانی سیکازوه چند ماه قبل به دلیل اتفاقات عجیبی که در جریان جام ملت‌های آفریقا رقم خورده بود سوژه بسیاری از رسانه‌ها و کابران شبکه‌های اجتماعی شد.
در جریان دیدار دو تیم مالی و تونس در مسابقات گروهی جام ملت‌های آفریقا که با پیروزی 0-1 مالی به پایان رسید، اشتباه عجیب این داور جنجال بسیاری را به دنبال داشت.
این داور اهل زامبیا در این بازی دو پنالتی گرفت و پس از آن در حالی که تنها 85 دقیقه از آغاز بازی گذشته بود سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد. این باعث اعتراض شدید بازیکنان شد و در نهایت او تصمیم گرفت که بار دیگر بازی را از سر بگیرد.
شرایط زمانی بدتر شد که او پس از چند دقیقه و در حالی که هنوز هم زمان قانونی بازی به پایان نرسیده بود، بار دیگر سوت پایان بازی را به صدا درآورد و این بار دیگر حاضر به بازگشت به میدان نشد.
سیکازوه پس از پایان بازی مدعی شد که دچار حمله قلبی شده و اعلام کرد که همین موضوع باعث شده بود نتواند در زمین تصمیمات درستی را اتخاذ کند، متوجه گذشت زمان نشده و حتی ممکن بوده به کما برود.
حالا انتخاب این داور برای قضاوت دیدارهای جام جهانی 2022 قطر باعث شده که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به شوخی با او پرداخته و از او بخواهند که در رقابت‌های جام جهانی زودتر از موعد مقرر سوت پایان بازی را به صدا درنیاورد.

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone