دوشنبه 11 مرداد 1400
بازتاب انتخاب کمالوند در سعودی اسپورت

بازتاب انتخاب کمالوند در سعودی اسپورت
رسانه سعودی اسپورت عربستان نوشت که باشگاه النصر از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تراکتور خوشحال می شود چرا که او رزومه متوسطی دارد.

پس از جدایی فیروز کریمی از سمت مربیگری تراکتور، مدیران این باشگاه پس از مذاکره با فراز کمالوند سرمربی سابق خود، او را به تبریز آوردند تا این مربی کهنه کار و باتجربه، یک بار دیگر وظیفه هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد.

اما انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید تراکتور، در رسانه عربستانی بازتاب شد. وب سایت سعودی اسپورت در این خصوص نوشت: تراکتور امروز یکشنبه، سرمربی جدید تیم فوتبال خود را به رسانه ها معرفی کرد. مربی جدید فراز کمالوند اهل ایران است که پس از برکناری فیروز کریمی از سمت خود، قرارداد دو ساله ای را با این باشگاه امضا کرد.

سعودی اسپورت نوشته است: فراز کمالوند زمان کافی برای توسعه یک برنامه جایگزین در مسابقه با النصر را نخواهد داشت، به این معنی که ممکن است این فرصت برای غول های ریاض وجود داشته باشد تا بتوانند به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

النصر حریف تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 23 شهریور در استادیوم جاسم بن حمد دوحه قطر برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone