یکشنبه 17 مرداد 1400
خداحافظی تلخ و احساسی پیکه با لئو مسی

خداحافظی تلخ و احساسی پیکه با لئو مسی
جرارد پیکه با انتشار پستی در اینستاگرام خود مدعی شد بدون لیونل مسی در بارسلونا هیچ چیز مثل قبل نخواهد بود.

درخشان ترین روزهای تاریخ باشگاه بارسلونا همزمان با حضور ستاره هایی چون جرارد پیکه و لیونل مسی در ترکیب این تیم رقم خورده و بلوگرانا در مقطعی تبدیل به محبوب ترین باشگاه جهان شد. حالا و بعد از قطعی شدن جدایی لیونل مسی، جرارد پیکه در صفحه خود وداعی تلخ و احساسی با این ستاره 34 ساله داشته است.

جرارد پیکه در اینستاگرام خود نوشت: "دیگر هیچ چیز مثل قبل نخواهد شد، نه استادیوم نوکمپ، نه شهر بارسلونا و نه خود ما. پس از بیش از 20 سال حضور در باشگاه، دیگر پیراهن بارسا را ​​نمی پوشی. گاهی اوقات پذیرش واقعیت بسیار سخت است.

ما یکدیگر را اولین بار در سال 2000 ملاقات کردیم، 13 ساله بوده و دوران طولانی پیش رو داشتیم. چه خوب که در یک دوره متولد شدیم و حتی اگر خودمان هم برنامه ریزی می کردیم همه چیز به این خوبی پیش نمی رفت.

در اولین فصل حضورم پس از بازگشت به بارسلونا، سه گانه را کسب کردیم و تو بهترین بازیکن تمام ادوار شدی. از روساریو تا آسمان رم، افسانه تو آغاز شد. هر آنچه بعد از آن رخ داد تاریخ سازی بود و چه خوب که آن روزها رقم خورد. حالا می روی، اما من می دانم که یک روز برمی گردی. کارهایی وجود دارد که باید انجام دهی. ادامه راه را به خوبی پشت سر بگذار، در هر کجا که هستی لذت ببر و همچنان پیروز باش، ما اینجا دلمان برایت تنگ می شود، دوستت دارم لئو."

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone