یکشنبه 17 مرداد 1400
الکسیس سائلماکرز: هر روز تمرین کردن کنار زلاتان مصیبت است!

الکسیس سائلماکرز: هر روز تمرین کردن کنار زلاتان مصیبت است!
بازیکن بلژیکی میلان می گوید که بازی و تمرین کنار زلاتان به دلیل انتظارات بالای این ستاره، واقعا سخت و دشوار است.

الکسیس سائلماکرز هافبک 25 ساله بلژیکی تابستان 2020 از اندرلخت به میلان پیوست. او به ندرت توانسته در ترکیب ثابت میلان برای خود جایی پیدا کند ولی خوشحال است که هم تیمی ستاره ای چون زلاتان ابراهیموویچ است؛ هرچند بازی و تمرین کنار او را بسیار سخت و دشوار خواند.

سائلماکرز در این رابطه گفت:« زلاتان یک لیدر و رهبر تمام عیار است و همیشه بیشترین ها را می خواهد. در تمرینات اجازه نمی دهد هیچکس کار را ساده بگیرد. همه را ترغیب می کند، تمام توان شان را در تمرین و در زمین مسابقه بگذارند و مرتب بر سر بازیکنان کم‌کار فریاد می زند. هر روز تمرین و بازی کنار زلاتان در حد مصیبت است چون اجازه نفس کشیدن نمی دهد ولی همین خصوصیت او باعث رشد و پیشرفت بازیکنان و در نهایت تیم می شود و معتقدم او روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل گذشته، نقشی مستقیم داشت.»

جذب اولیویه ژیرو:« ژیرو قهرمان جام جهانی و لیگ قهرمانان شده و حضور او در تیمی که سال هاست فاتح جامی معتبر نشده، بسیار مثبت است. مهم است بازیکنی معتبر و باتجربه مثل او را داشته باشیم و قطعا می تواند ما را به سمت موفقیت و کسب جام های مهم سوق دهد. ژیرو به تیم اطمینان و اعتماد به نفس می بخشد.»

 

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone