یکشنبه 17 مرداد 1400
اسطوره فرانسوی به بایرن مونیخ باز می‌گردد

اسطوره فرانسوی به بایرن مونیخ باز می‌گردد
ممکن است شاهد بازگشت فرانک ریبری، ستاره فرانسوی و سابق بایرن مونیخ به این تیم باشیم.

دو سال قبل و بعد از سپری کردن یک دهه فوق العاده و فتح انواع و اقسام افتخارات، فرانک ریبری از بایرن مونیخ جدا شده و به پیشنهاد فیورنتینا پاسخ مثبت داد. چند هفته قبل بود که اعلام شد دیگر این وینگر باتجربه و فرانسوی فصل بعد در فلورانس بازی نخواهد کرد و حالا اخباری در مورد احتمال بازگشت او به آلیانس آره نا بعد از دو سال مطرح شده و البته باشگاه بایرن مونیخ هنوز واکنشی رسمی به این موضوع نشان نداده است.

فرانک ریبری 38 ساله از زمان جدایی از فیورنتینا در ماه ژوئن، تمرینات خود را در مونیخ و در کمپ تمرینی باشگاه سابق خود ادامه داده تا باشگاهی برای فصل آینده پیدا کند. نشریه بیلد مدعی شد اخباری در مورد احتمال خرید دوباره این بازیکن برای فصل بعد و اضافه کردن یک ستاره باتجربه به رختکن بایرن مونیخ مطرح شده و این بحث در بین مدیران رده بالای باشگاه عنوان شده است.

به نظر می رسد چند نفر از مدیران بایرن مانند اولی هوینس و الیور کان طرفدار بازگشت فرانک ریبری هستند، اما حسن صالح حمیدزیچ در این خصوص هنوز قانع نشده و مطمئن نیست بازگشت این بازیکن در سن 38 سالگی به سود باشگاه باشد. در حال حاضر اولویت خود فرانک ریبری نیز ماندن در ایتالیا و بازی کردن در سری آ است. با این حال اگر پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ ارائه شود، او می تواند تغییرعقیده داده و به تیم سابق خود بازگردد.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone