یکشنبه 17 مرداد 1400
النصر یک مدافع جدید دیگر جذب کرد

النصر یک مدافع جدید دیگر جذب کرد
باشگاه النصر در ادامه حضور فعال خود در بازار نقل و انتقالات، مدافع الفیصلی را به خدمت گرفت.

النصر برای تقویت خود با استفاده از مهره های عربستانی، حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات دارد و این تیم پس از آنکه چند روز پیش محمد الفتیل مدافع الاهلی را به خدمت گرفت، اکنون نیز موفق به جذب محمد قاسم مدافع چپ الفیصلی شده است.

باشگاه النصر به صورت رسمی خبر جذب محمد قاسم را اعلام کرد. این بازیکن که فصل گذشته برای الفیصلی در 27 دیدار از لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفت، در سمت چپ خط دفاعی بازی می کند و النصر برای تقویت خود در آن جناح، تصمیم به جذب این بازیکن 26 ساله گرفت که توسط سایت ترانسفر مارکت یک میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

علاوه بر این، روزنامه الریاضیة نیز اعلام کرد که النصر به دنبال تمدید قرارداد سه بازیکن کلیدی خود است. سلطان الغنام مدافع راست و تأثیرگذار النصر، عبدالله الخیبری هافبک این تیم و صالح الوحیمد سنگربان تیم ملی المپیک عربستان بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان فصل جاری به پایان می رسد و النصر در پی حفظ ستاره های خود است.

این تیم عربستانی که باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تراکتور برود، پیش از این اندرسون تالیسکا، وینسنت ابوبکر، فونس ماری و محمد الفتیل را به خدمت گرفته بود و جلال الدین ماشاریپوف را نیز که به شباب الاهلی قرض داده بود، به عربستان برگرداند و حالا نیز محمد قاسم را جذب کرده است.

 

 

 

 

 

دسته بندی : فوتبال

chat_bubble_outline ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
local_phone